Små bryster

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
Den triste kvinde

Små bryster

Indlæg af Den triste kvinde »

Hej Per.
Jeg er så ked af at jeg altid har haft små bryster. Jeg har tit hørt for det, det sårer enormt. Jeg kan snart ikke holde det ud mere.

Jeg er en kvinde på 36 år, jeg er 169 høj og jeg har altid været tynd ca 56-58 kg. Men de sidste par år har jeg været meget igennem som f.eks min forhenværende kæreste var mig utro og jeg skulle flytte og min nye kæreste, (på 2 år) han er ikke til at finde ud af, han er meget indelukket. Det har gjort at jeg har tabt mig, så jeg ligger på omkring 50 kg. Jeg kan ikke tage det på igen, jeg taber det lige så hurtigt igen. Min far er også meget tynd, så jeg tror at det skal ligge til mig.

Jeg vil høre dig, kan jeg gøre noget for at få større bryster, det har altid været min drøm at kunne gå i stramme bluser, bikini eller smide blusen uden at være flov. Jeg har det simpelthen så dårligt med det, jeg har intet selvværd. Kan jeg få lavet en operation? Det skal ikke være store bryster, bare lige lidt mere. Hvor kan jeg få lavet sådan en og hvad koster det? Skal jeg selv betale det? Eller kan jeg få hjælp nogen steder? hvis der er nogen der ved noget om det, eller har været igennem det, må de gerne fortælle om det gik smertefrit.

Jeg ville have sat billede ind, men kan ikke finde ud af det.

Håber du kan hjælpe mig med svar.
På forhånd tak.

Den ulykkelige.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Små bryster

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den triste kvinde

Nogen er kede af deres små bryster, og andre er kede af deres store bryster, goderne er ikke lige fordelt. Og sådan er det osse med mænd, nogen kan lide de store bryster, andre de små og andre igen en håndfuld. Personligt har jeg aldrig syntes, at brysternes størrelse havde nogen større betydning, jeg har altid syntes at brystvorternes følsomhed var langt mere interessant :1:.

Billede

Jeg har aldrig hørt, at man kunne få tilskud til brystforøgelse, hvor det alene er af kosmetiske årsager, som det er hos dig, og derfor skal du regne med selv at betale. Der er ikke andet for end, at du kigger rundt på de forskellige plastikkirurgiske klinikkers hjemmesider og ser deres tilbud.
Eksempelvis hos Brede Plastikkirurgi koster en brystforstørrelse ca. 30.000 kr. Du kan se nærmere om selve operationen på siden.

Du kan sende dit billede til min emailadresse og så kan jeg sætte det ind.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Tro_følgesvend
Tilmeldt bruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 4. sep 2007 09:16

Indlæg af Tro_følgesvend »

"Jeg har aldrig hørt, at man kunne få tilskud til brystforøgelse, hvor det alene er af kosmetiske årsager"

Jeg kan lige tilføje til dette, at jeg har en veninde som lige præcis af den årsag fik tilskud. Måske ikke direkte, men grundet kosmetiske årsager...

Hun var igennem en længere periode i psykoterapeutisk behandling, og da det havde så stor en effekt på hende, (hun forsøgte selvmord), fik hun via henvendelse fra sin læge tilskud af staten til en brystforøgelse, og efterfølgende en række forskellige medicinpræparater. Man kan diskutere om det var i den rigtige rækkefølge, og om det var en korrekt måde at håndtere problemet på..

-Tro_følgesvend
Elsk din pik, og den vil elske dig! :)
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"