Mælk?!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
Louise..

Mælk?!

Indlæg af Louise.. »

Heej..

For nogle dage siden begyndte der at komme mælk ud af mine bryster.. jeg gik til lægen og fik taget en graviditetstest.. den var negativ..

Der kommer stadig mælk ud.. og nu er mit venstre bryst hævet.. og det stikker nogle gange.. det føles ikke anderledes.. ellers er der ikk noget anderledes..

Hva ska jeg gøre.? Ska de undersøges.?
Jeg har meget at tænke på rent psykisk.. og begynder til psykolog snart..

Det er gennemsigtigt/hvidligt det der kommer ud, så jeg ku forestille mig det var mælk..


Mvh. Louise..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mælk?!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Louise

Jeg undrer mig over, at din læge ikke undersøgte dig yderligere, når du nu ikke var gravid. Der jo f.eks. være tale om Galaktorré (Sundhedsguiden).

Hvor gammel er du, har du brugt p-piller, eller lige sluttet med dem? Du må en tur til lægen igen, evt. til en speciallæge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Louise

Indlæg af Louise »

Jamen hun sagde at jeg skulle lade dem være lidt tid og så komme igen hvis det blev ved..

Jeg er 19 år, og jeg tager p-piller, som jeg har taget noget tid (desorelle)..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mælk?!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Louise

Hvad mente din læge det handlede om? Hvor lang tid skulle du vente? Hvis du er urolig over det, så henvend dig til lægen igen.

Brystspændingen kan skyldes dine p-piller.

Mulige bivirkninger
    I de første måneder ses ofte blødninger uden for tabletpausen. I mange tilfælde svinder disse uregelmæssigheder ved fortsat brug, i modsat fald må man søge læge. Blødningerne i pauserne kan i nogle tilfælde udeblive, og man må undersøges for graviditet.
    Forbigående kan der optræde kvalme, hovedpine, brystspænding, smertefulde menstruationer, øget udflåd og humørsvingninger.
    Endvidere kan der forekomme vægtøgning.
    Alvorlige, men sjældne bivirkninger er årebetændelse eller blodpropper i benene, hjertet, lungerne eller hjernen. Risikoen er øget, hvis man ryger eller er over 35 år, hvis man tidligere har haft blodpropper, eller hvis der har været tilfælde af blodpropper i den nærmeste familie.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Louise

Indlæg af Louise »

Hun snakkede om noget infektion, eller at det kunne være mine p-piller.. Men da jeg begyndte på p-pillerne havde jeg mange brystspændinger, og det gik over.. Det er føles bare anderledes.. Som om de er tungere på en måde..

Jeg var derhenne i torsdags og så sagde hun bare at jeg skulle vente noget tid.. Hun sagde ikk noget bestemt tidsrum, men jeg tror jeg ringer til hende mandag eller tirsdag.. Det går mig da lidt på.. Tror det ville bekymre alle kvinder, da det jo er brysterne.. :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Mælk?!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Louise

Fortæl hvad du/I finder ud af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"