Store bryster

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
annegrete

Store bryster

Indlæg af annegrete »

Hej,
hele mit liv har jeg lidt under stor bryster!
Selvfølgelig, andre synes det må være fedt og har beundret og misundt mig mine store bryster!
Men for mig har det været og er en plage!
Nu har jeg besluttet mig at fosøge at få en brystoperation. Jeg har været indstillet to gange før, men har fortrudt i sidste øjeblik, da jeg grundlæggende er imod al indgriben i kroppens naturlige form.
Men jeg er SÅ træt af ikke at kunne løbe, danse, lave fitness etc. uden at blive generet af min store barm.
Nu er mine børn fra reden, min mor er afgået ved døden, NU er tiden inde, synes jeg!
Jeg føler mig stadig ung og lækker, forelsket, erotisk, trods mine 63 år på bagen.
Så, nu skal det være!
Håber på at blive godkendt til en lille operation og komme ud med smækre ungpigebryster!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Store bryster

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Annegrete

Opskriften skulle næste være: For store bryster :1:.

Selv om jeg som du grundlæggende er imod kosmetisk indgriben i kroppens naturlige form, så synes jeg, at det er helt på sin plads med brystreducerende indgreb, hvor brysternes vægt og størrelse giver skulderskader og hindrer bevægelse. Så gør noget ved det, så du osse kan løbe, danse, lave fitness etc. uden de store gener [brysthop].

Hvis du ikke kan få tilskud, hvad du burde kunne, så tillad dig at ofre det på dig selv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"