Sex i søvne

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SØVN
Besvar
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Sex i søvne

Indlæg af Rafa »

Hej Per

Jeg er en ung kvinde på 20 år, der er begyndt og have en del problemer, når jeg sover.
Min kæreste oplever tit, at han bliver vækket af mig, fordi jeg på en måde prøver at "voldtage" ham i søvne. Jeg kender ikke selv til, hvordan og hvorledes, da det er noget, jeg har fået fortalt. Han siger, at det sker hyppigst, når jeg enten er meget trængende eller ikke har fået stillet mine lyster ordentligt, når jeg har dem, inden jeg skal sove. Når jeg vågner næste morgen, er jeg helt træt og magter ikke noget som helst og føler ikke, at jeg har fået nok af søvn.

1. Hvorfor er det, at jeg prøver på det, imens jeg sover? Og skulle man i grunden ikke vågne af, at man får fyrens tissemand op i sig?
2. Hvad kan jeg gøre for, at både jeg og min kæreste får en ordentlig nattesøvn?
3. Er det helt normalt?

Håber ikke det er mange dumme spørgsmål, jeg stiller dig.

Mvh
Rafa
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex i søvne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rafa

1. Mennesker gøre mange forskellige ting i søvne, som de ikke kan huske næste dag. Man kalder sex i søvne for sexsomni.
Du kan læse en artikel om sex i søvne her: Kan man voldtage i søvne? (Information 27.04.2013)

2. Du kunne måske sørge for, at du er tilstrækkeligt tilfredsstillet inden, at I lægger jer til at sove. :1:

3. Det er sikkert en af de mere sjældne søvnforstyrrelser.

:idea: Sexsomni (Wikipedia)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Sex i søvne

Indlæg af Rafa »

Hej Per

Tak for dine svar :)
Lige for tiden har jeg dog det problem, at jeg ikke får noget og har ikke gjort den sidste måneds tid, fordi min kæreste har infektion på lårene, der smitter og da jeg ikke bliver tilfredsstillet ved onani mm, er det svært.
Det jeg frygter aller mest er, at jeg ikke tør sove hjemme ved mine veninder, da jeg døjer temmelig meget med det. Har du nogle forslag, jeg kan bruge?

Hvis der er andre, som har oplevet noget lignende, som har nogle råd, vil jeg meget gerne høre dem.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Sex i søvne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rafa

Måske kan du lave en forhindring ved sengen, der får dig til at vågne, hvis du står ud af den.
Du kan fortælle de veninder, som du evt. overnatter hos, at du har det problem, og at de blot skal vække dig, hvis du begynder på noget i søvne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Sex i søvne

Indlæg af Rafa »

Hej Per

Tak for dine råd ^^
Vil prøve de råd du er kommet med og komme med en feedback på det i weekenden da jeg skal sove hjemme ved en veninde der :)
Besvar

Tilbage til "SØVN"