Kan ikke lige overskue livet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG PSYKEN
Besvar
just life

Kan ikke lige overskue livet

Indlæg af just life »

Hej jeg hedder så Jannick, er 16 år osv.

Jeg har lidt jeg gerne vil kunne tale frit om uden at føle mig dum, og ingen af dem jeg kender gider høre på mit "shit" så håber på du/I gider lytte og eventuelt komme med lidt feedback.

Det hele starter self. fra begyndelsen som er her i starten af dette skole år, startede på en ny skole, håbede på en masse nye venner, men alt gik den gale vej, ingen venner, min kæreste droppede mig kort efter har ikke fået nogen grund til det, og hun kontakter mig hele tiden for at sige sådan noget som (jeg er fået en ny fyr og han er bare super og bla bla blaaah) er så frustreret, siden da har jeg haft drømme og tanker hvor jeg kvæler hende (vil jeg selvfølgelig ikke) men af og til er trangen til det så jeg næsten ikke kan styre det, er ved at tage livet af mig selv bare for ikke at gøre den lille lort noget eller nogen anden for den sags skyld, ryger tit nok i slåskamp på grund af jeg er enspænder, fungere ikke rigtigt i store flokke, skal ha' nogen som jeg føler mig tryg ved, nogen hvor vi bare kan smide omverden ud så det kun er os simpelthen lukker alt ude, bare være i ro hvis det er til at forstå, men som det hentyder til har jeg jo ikke rigtig nogen at gøre det med, så er lidt fuckt :(

Og

Når jeg går i skole er jeg tvunget til at holde en facade som dræber mig langsomt, jeg kan mærke det hver gang jeg bliver alene så føler jeg hadet i min krop mod hele verden, det brænder 24/7, tit begynder jeg at skade mig selv på flere forskellige måder for at få smerten ud, men der er simpelthen for meget smerte til jeg kan styre det, har lige været i brobygning på 2 forskellige skole, hvor jeg havde det lidt bedre, det hjalp faktisk lidt, men så nu hvor jeg er tilbage er det som om alt er 100 gange værre end det var før, jeg smagte tilfredsstillelsen og nu hvor den er væk gør det mere ondt end før.

Men nu kan vi jo også bare tage de venner jeg nu har.

Har ikke særlig mange venner, de fleste bor langt væk, og er kun netkontakter, de er også bange for at møde mig, selv om jeg har sagt vi bare kan gøre det på deres måde så de føler sig trygge, men nej. De få jeg har tæt på mig, vil kun ha' mig når jeg drikker og holder den "fandens" facade, så ved jeg ikk' hvad jeres mening er, men min er at så kan man squ da ikke bruge dem til en skid, selvfølgelig vil jeg ikke miste dem, men har dem jo kun til druk, og så skal jeg alligevel selv give en eller flere omgange bare fordi jeg har pengene i behold, jeg siger jo bare "ja klart" for de ikke skrider, men tilsidst har jeg jo ikke flere penge hvad sker der så, skrider de så bare videre til et nyt pengeoffer har ingen ide, er også ret ligeglad, ja nu ved jeg squ ikke lige hvad jeg mere skal skrive, det er min tilværelse i grove træk, men håber du svare hurtigst muligt, ikke for at stresse jer eller sådan noget, vil bare gerne kunne komme op igen, kunne se livets vej videre.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke lige overskue livet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jannick

Når man er 16 år, så kan det være ret svært at overskue livet! [eek] Jeg husker det godt, fra da jeg var 16 år! Det hjælper dig selvfølgelig ikke, men det er faktisk ret almindelig i en tid, hvor alt inden i dig (og alle de andre teenagere) møbleres om. Og så kan det være hårdt at skifte skole og skulle til at finde nye venner, og her hjælper det jo ikke at være en enspænder. Havde du ikke nogen venner i den gamle skole, som du kunne holde fast i?

Bed din ex-kæreste om at lade være med at skrive til dig, når hun nu kun skriver noget [blah], der sårer dig.

Hvad var det, der var godt ved brobygningen og hvad gik den ud på?

En god måde at få nye venner på, når man skal ind i en ny gruppe, er først at finde én, man kan blive ven med og så derfra at udvide vennekredsen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
just life

Indlæg af just life »

Dem fra mine gamle skoler er jo dem som kun vil ha' mig når man skal drikke eller sådan noget.

Har jeg prøvet, havde også et skænderi med hende i går, hvor hendes slutsætning var (du bestemmer jo ikke om jeg vil skrive til dig, eller ej) det gør jeg jo så på en måde alligevel, ikk'?

Det gode ved min brobygning var at der kom jeg i en klasse hvor folk kunne se igennem det hele, og bare tale uden at nogen skulle holde en facade, det gik ud på at jeg skulle ud på 2 forskellige skoler, 1 i hver uge.

Ja ved jeg godt, men de mennesker på min nye skole, ser kun på udseendet og hvilken musik du høre til og alt sådan noget, ting hvor man ikke rigtig kan se hvordan personen er, f.eksempel drengene, det er sådan noget som kun se på pigens krop og har kun tanken om at kneppe den hotteste, og sådan er det også angående pigerne og sådan bliver jeg også fravalgt.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG PSYKEN"