*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 13. dec 2019 16:37

Alle tider er UTC+01:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16. feb 2010 06:52 
Hej Per,

Jeg er en fyr på 39 der for ca 1 uge siden er startet op med cipramil i forbindelse med depression.

Jeg har hidtil haft et rigtig dejligt sexliv uden nogen problemer overhovedet, men nu kan jeg simpelthen ikke nå dertil hvor jeg kan få udløsning.

Har ingen problemer med at få erektion.

Kender du til et andet medikament hvor denne bivirkning ikke er overvejende sandsynlig?

På forhånd tak.
Peter


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 18. feb 2010 21:01 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5440
Geografisk sted: Region Midtjylland
Hej Peter

Det er en kendt og meget udbredt bivirkning ved anti-depressiva. Hvis du skal have et andet præparat, så skal du snakke med din læge om det.

Du kunne osse overveje om piller er løsningen på dine problemer, eller om du ikke snarere skulle have noget psykoterapi.

:idea: Sex og medicin - når lægemidler påvirker lysten (Netdoktor.dk)

:idea: PSYKE & SEX om SSRI (Lykkepiller)

:idea: Ebbes depressionssider

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
MEDLEM AF FORENINGEN AF
PROFESSIONELLE PSYKOTERAPEUTER

Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
Mobil (+45) 53 63 20 03

http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+01:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp: Olympus DK Team
[ Time: 0.472s | Queries: 21 | Peak Memory Usage: 4.94 MiB ]