Manglende udløsning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
MG7913
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. maj 2008 13:25

Manglende udløsning

Indlæg af MG7913 »

Hej Per

Min nye kæreste kan ikke få udløsning - hvad kan det skyldes og hvad kan man evt. gøre ved det? Han bliver opstemt og hans pik bliver stiv og efter lang tids samleje og anden stimulation har vi måttet stoppe uden at han fik udløsning og det er meget frustrerende :?

Vh m
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende udløsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MG7913

Det er svært at svare på med så få oplysninger. Hvor gammel er han? Sker det tit? Kan han godt selv få udløsning? Havde han drukket alkohol? Hvor længe har det stået på? Får han medicin? osv.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Sædafgang mangler

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
MIG 76

Svært ved at få udløsning

Indlæg af MIG 76 »

Hej

Jeg er i et ret nyt forhold til en fyr midt i 30érne. Er meget meget glad for ham, men også lidt frustreret.

Han har meget svært ved at få udløsning. Han fortæller selv at han har haft det problem siden han tog lykkepiller for over et år siden, men at han ikke tager lykkepiller mere. Kan det virkelig være årsagen så længe efter?

Han fortæller også at han følte sig som klassen tykke dreng. Han virker dog ikke spor kropsligt genert overfor mig. Vægtmæssigt er han overvægtigt, men ikke på nogen måder fed.

Han er meget den følsomme type og fortæller at han skiller sig ud på den måde i hans familie, han har direkte betegnet sig selv som familiens sorte får af samme årsag.

Han har oplevet mange svigt fra tidligere kærester. Her lægger han stor vægt på at de har gjort det forbi med ham på mail og sms og lign. ... at de ikke gjorde det ansigt til ansigt.

Jeg har aldrig oplevet at han har haft rejsningsproblemer, men har til gengæld heller aldrig oplevet at han har fået udløsning under samleje. Har givet ham udløsning enkelte gange, men det har krævet et meget engageret blowjob.

Jeg aldrig følt mig så værdsat og elsket som den jer er før, men har samtidig heller aldrig følt mig så lidt attraktiv før.
Her kan jeg så ikke længere styre min trang til at fastslå følgende: Er vandt til mænd tænder på mig og mit udseende, er vandt til at mænd nærmere har svært ved at styre deres sædafgang i den anden retning sammen med mig... så er vildt frustreret og uforstående og savner den bekræftelse der ligger i at kunne give ham udløsning.

Har læst alle de debatter der ligger herinde, altså alle dem der er relateret til emnet manglende udløsning eller besvær ved at få udløsning.

Men det jeg ikke har kunnet finde nogen steder er følgende:

Hvad spørger jeg om for at finde ud af hvad der årsagen? Om det er mig? Om det er tidligere medicin? Om det er angst for kontroltab/nærhed?

Hvad gør jeg så hvis jeg finder ud af hvad årsagen er? Ja er det mig, så smutter jeg vel ! Er det medicin kan jeg vel intet gøre? Er det psykologisk i ham.... hvordan hjælper jeg ham så? Hvad må jeg absolut ikke gøre eller sige?

Mvh MIG 76
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Svært ved at få udløsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MIG 76

Først og fremmest så har det næppe noget som helst med dig at gøre, så det er nok det værste du kan gøre, at tro, at det handler om dig.

Om det handler om medicin, kan jeg ikke totalt afvise, selv om jeg ikke har kendskab til den slags langvarige bivirkninger. Det bør han snakke med sin læge om.

Snarere kan det dog være en slags præstationsangst (som vil forstærkes, hvis han skal til at bevise, at det ikke handler om dig). Måske en angst for at overgive sig til dig/et andet menneske. Måske har han brug for stor tryghed, stor tilvænning.

Hvad var årsagen til, at han fik lykkepiller (SSRI)?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"