Manglende orgasme + tidlig sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Donny

Manglende orgasme + tidlig sædafgang

Indlæg af Donny »

Hej Per Holm - super at se et forum som dette - "psyke og sex" - super interessant.

Jeg kan se at der er rigtig mange tråde om dette emne, men vi er ikke ens, så jeg tillader mig at skrive mit emne, og håber på du vil hjælpe :)

Skal prøve at gøre det kort:

23 år, har lige fået min første kæreste, har haft sex et par gange med hende, men har ellers ALTID op til dette, onaneret dagligt. Vi har kendt hinanden i en uge, og vi har nusset og kælet en del - jeg har nusset hende ret meget mere end hun har med mig.

Jeg kommer efter 5-10 min (afhængig af om hun onanerer mig lidt inden) - vi bruger en hel del tid på at nusse og kæle hinanden - både oplæg til sex, men også bare "i hverdagen" - jeg giver hende MEGET opmærksomhed mht til forspil, og har fået af vide at jeg er en rigtig god "elsker", selvom jeg ingen erfaring har med piger :D - meget nus, kys/bid på halsen, slikke på øreflippen, slikke/bide brystvorter, give finger inden osv. Jeg elsker at se hendes ansigt og hendes stønne-lyde, når jeg gør hende liderlig, og jeg giver hende finger.

Men jeg oplever ingen "orgasme" selv, når jeg kommer efter de 5-10 minutter - det har jeg ikke oplevet længe (heller ikke ved onani) - kun fysisk udløsning, som jo egentligt ikke er ret interessant.

Jeg faldt over noget med "forkert onani teknik i de unge dage" - noget med mænds PC-muskel at gøre - jeg spænder aldrig denne under onani - men vil prøve at spænde den bevidst under sex fra nu af - når jeg mener spænde, så er det ligesom at "holde igen" når man tisser (eller løfter pikken med musklen, når den er stiv). Vil det hjælpe?

Typisk har den bare været stiv, og så har jeg bare "slappet af" i den, og onaneret til en udløsning.

Min pik peger ret meget nedad, medmindre at jeg spænder musklen. Spænder man musklen under sex i hele akten? Er det det jeg skal gøre? Også under udløsningen? I mit hoved svarer det til at "holde udløsningen tilbage", når jeg spænder - bliver man så bare VED, indtil at udløsningen presser igennem og dermed opnår orgasme?

Samtidig vil jeg prøve at arbejde med start/stop og klemme-teknikken men kun hvis du mener at det OGSÅ vil hjælpe - dette er vel mest til at "holde længere"

Håber du kan hjælpe en "elsker" med hans lyst og hans første kæreste :)

Mvh Donny-boy
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende orgasme + tidlig sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Donny

Med hensyn til "tidlig sædafgang", så prøv lige at læse denne artikel :1::
:idea: Det perfekte samleje varer syv minutter (DR)
:idea: Good Sexual Intercourse Lasts Minutes, Not Hours, Therapists Say (Science Daily)
Og husk, det er en ret dårlig ide at stræbe efter det perfekte. :1:

Hvis du, hvad man m/k jo ofte gør i starten, tænker for meget, mens man dyrker sex, så er der en tendens til at opmærksomheden er i hovedet og ikke i det kropslige, og det kan sagtens tage toppen af orgasmen.

Det er aldrig nogen skade til at træne sin bækkenbundsmuskulatur, :idea: PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd
Men jeg tror nu, det mest handler om begyndervanskeligheder, så slap af og nyd det kropslige. Hvis du vil læse om bækkenbunden, så kan jeg anbefale

Billede

[bog] Søren Ekman: Fra regnorm til anakonda - Den mandlige bækkenbunds muskler og funktion (Frydenlund)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"