Uforståelige sexproblemer i parforhold

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Simon
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. apr 2010 20:31

Uforståelige sexproblemer i parforhold

Indlæg af Simon »

Hej

Jeg er en fyr der bor sammen med min kæreste, hvilket vi har gjort i snart 1½ år, der har i det sidste lange stykke tid været uforståelige sexproblemer i vores forhold. Hvilket vi ikke forstår noget af.

Det ene problem er jeg kommer for tidligt, hvor jeg har prøvet forskellige ting, så som at spille den af hver dag, holde den om roden når jeg er ved at komme under samleje og den med ventemetoden, hvor jeg holder den tilbage så jeg ikke kommer. Men ingen af delene hjælper, hvad kan jeg gøre?

Men vi kan heller ikke forstå hvorfor hun begynder at svie når vi er færdige med at have samleje? Hun er dejlig våd, derfor vi ikke kan forstå hvad det opstår af.

Vi har været ved læge begge to for at blive tjekket om der var nogle kønssygdomme, hvilket der ikke var.

Vi kan heller ikke forstå hvorfor hun får opkastningsfornemmelser hver gang jeg er kommet. Uanset hvor jeg kommer henne kommer det.

Hun er selv godt træt af det og forstår det ikke, for hun har ingen dårlige oplevelser med samleje.

Håber du kan give os et svar på vores spørgsmål.

På forhånd mange tak

Mvh

Simon
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Uforståelige sexproblemer i parforhold

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Simon

Hvordan har I det begge to med at klare konflikter, er I hvad man kunne kalde konfliktsky personer?

Hvis I er det, vil det i hvert fald måske kunne forklare noget af dit problem med at komme hurtigt, og hendes med opkastningsfornemmelserne.

:idea: PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang
:idea: PSYKE & SEX om Sædafgang - For tidlig
:idea: PSYKE & SEX om Sædafgang - For tidlig - Teori

Med hensyn til svien, kan det måske handle om små revner, der kan opstå i huden ved friktionen.

Hvor gamle er I?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"