Jeg kommer for hurtigt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Mikael

Jeg kommer for hurtigt?

Indlæg af Mikael »

Hej,

Jeg er en fyr på 20 år som har det "problem", at jeg lige har fundet en dejlig pige at tilbringe min tid sammen med. Vi er glade for hinanden, og vi hygger os sammen! Hun tænder mig rigtig meget, men det er lang tid siden jeg sidst har været sammen med nogen! Pga. den længerevarende pause i mit sexliv på ca. 1½ år, gør det at jeg kommer meget hurtigt. Alt for hurtigt faktisk! Så hun når faktisk ikke at få nogen glæde af mig.

- Er der nogen der har erfaringer med noget lignende?
- Kan jeg gøre noget for at træne min "udholdenhed"?

- Evt. noget jeg kan øve/gøre alene, så jeg kan "overraske" hende!
Men også pga. at forholdet er ret nyt, så det er måske en for stor mundfuld og hoppe ud i noget alt for intimt sammen, sådan lige med det samme?!

Jeg har tænkt lidt på om det kan skyldes at hun tænder mig "for" meget, da det hele jo er så nyt mellem os?
Er jeg for "følsom" (Jeg tænder på hendes berøring, kys og nærvær)?
For meget forspil?
Eller er det bare "øvelse gør mester", som første gang man var sammen med en pige?


Håber der er nogen der kan hjælpe mig med vores problem! :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg kommer for hurtigt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mikael

Eftersom du ikke skriver noget om, at du osse tidligere har haft det sådan med andre kvinder, så handler det jo nok om din store begejstring for kvinden, og derfor vil tiden og bekendtskabet nok hurtigt løse det problem. Snak med hende om det, der er jo mange måder at tilfredsstille en kvinde på. Og måske kan der jo være flere skud i kanonen.

Hvis du vil gøre noget umiddelbart, så kan du jo prøve om Xylocain salve 5 % påsmurt pik-/penishovedet ca. 10 min. inden samlege, kan hjælpe.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"