Nakkeost/Første sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Forvirretdreng

Nakkeost/Første sædafgang

Indlæg af Forvirretdreng »

Hey Per, er en forvirret dreng på 13 år, 14 til april.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set nakkeost i min pik / penis så har et par spm. til dig:

1- Hvornår dannes nakkeost? Grunden til jeg ikke har noget skyldes måske at jeg tager dagligt bad, har hørt at det skulle forsvinde hvis man gjorde.

2- Hvornår får man erektion for første gang? Er 14 en sen alder, og kan det ske hurtigere / tidligere ved samleje (altså hvis man var mere seksuelt opstemt)?

Min stemme gik i overgang som 11 årige... så kan ikke forstå hvordan andre der er tidligt i puperteten kan få det allerede nu, når jeg har været det i flere år efterhånden.

Tak på forhånd -
- forvirretdreng fra København
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nakkeost/Første sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Forvirret dreng

1) Nakkeost eller smegma dannes hele tiden for at beskytte huden. Nogle drenge/mænd danner mere end andre. Ved daglig vask så vil det meste være fjernet.
:idea: PSYKE & SEX om Smegma

2) Erektion betyder stiv pik, så mon det er det, du spørger om? Mon ikke du spørger om ejakulation, der betyder sædafgang? De fleste drenge får deres første ejakulation/sædafgang i begyndelsen af puberteten, og det kan sagtens svinge fra dreng til dreng, hvornår første gang er. 14 år er bestemt ikke nogen sen alder. Al udvikling foregår i spring, først noget, så noget andet osv., så der er ikke noget usædvanligt i forskellen mellem stemme og sædafgang.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
forivrretdreng

Tak

Indlæg af forivrretdreng »

Jo, det var ejakulation jeg mente.
Tak for svaret.
Bøssen

Det skal nok komme :)

Indlæg af Bøssen »

Blev sgu noget overrasket da jeg lige pludseligt sprøjtede på mig selv :P

- ejakulerede første gang et par måneder efter jeg startede med at polere kebabspydet :D
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"