Aftagende sædmængde

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Dengladeknægt

Aftagende sædmængde

Indlæg af Dengladeknægt »

Hej Per :D

Jeg har et par spørgsmål her omkring sæd :24:

Altså.... Jeg er en dreng på 15 år som egentlig har det meget godt i kroppen:D undtagen lige et lille problem i "de nederste regioner"

Jeg onanerer som alle andre drenge og mænd... altså det er ikke hverdag vil jeg sige måske sådan hver anden dag eller der omkring.

Og mit problem er så at når jeg får sædafgang så kommer der ikke så meget sæd ud som der engang har været og jeg mener jeg onanerer jo ikke hver dag så det er jo ikke noget med at jeg tømmer det hele og så at der bare ikke er lige så meget hverdag.

og så lige noget andet.. Er det normalt at når man får sædafgang at man ikke kan få det sidste sæd ud? fordi så har jeg lagt mærke til at jeg nogle gange ligesom tisser det sidste ud hvor mit tis er meget skummet.. er det normalt?

og så mangler der lige 2 ting mere at spørge om :D For det første: Skal jeg tage det med aftagende sædmængde alvorligt og kan det være tegn på noget farligt? og hvis ja hvor meget aftagende skal det så være ? altså jeg mener det er ikke en dråbe sæd der kommer ud jeg spøjter meget mere bare meget mindre end jeg engang gjorde.

og så lige for at få det sidste med :P Er det normalt at få udløsning meget tidligt fordi når jeg onanerer så får jeg udløsning efter måske 30-45 sek. Er det normalt?

Ja det var så det, jeg ved godt det er en hel masse ting, men jeg vil gerne lige have spurgt om det:D

Tusind tak.
venlig hilsen Dengladeknægt
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Aftagende sædmængde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dengladeknægt

Se mine svar til dig under Hejhejmeddig og Julemanden.

Det er ikke noget farligt, og mange drenge får meget hurtigt orgasme, når de onanerer.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"