LANG tid om at komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Nidd

LANG tid om at komme

Indlæg af Nidd »

Hej Per

Jeg er en fyr på 15 år.

For ca. 1 1/2 år siden kom jeg rigtig hurtigt. Dette var dybt irriterende, da jeg virkelig nyder at onanere, og det var irriterende at jeg kom så hurtigt. Jeg fandt nogle tricks, så jeg kunne holde længere. Måske lidt for lang tid.

Jeg har været sammen med min kæreste i fire måneder, og vi har dyrket - og dyrker - en masse sex. Et normalt samleje for os kan let vare 45 minutter. Det er lang tid, og også en smule hård

Hvordan kan jeg på nogen måde komme hurtigere? Min erektion er på ingen måde slap, og jeg er MEGET tændt, hver gang.

Eventuel onani for inden er heller ej problemet. Valentinesday varede et samleje 4 timer, da jeg havde onaneret forinden (aftalt), men det var så også meningen, at det skulle tage tid.

Det ville være fantastisk at få gjort noget ved det, så vi også kan lade være med at tænke på om vi når det inden næste aftale fx. Også ville det være rart med sex inden skole! :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: LANG tid om at komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nidd

Det handler nok mest om erfaring. Prøv om der er nogle stillinger, hvor du/I kan komme hurtigere end i andre stillinger, det er den måde, som de fleste løser det problem på.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"