Onani uden grund? :S

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ONANI
Besvar
Anonym
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25. jul 2008 02:51

Onani uden grund? :S

Indlæg af Anonym »

Hej!
Jeg ved ikke om jeg har et problem eller ej!
Jeg kan om aften sidde og føle mig træt og klar til at sove, for derfor at gå i seng. Men så snart jeg ligger i sengen kan jeg føle trang til at onanere, selv uden at føle mig liderlig. Jeg behøver ikke at ha rejsning før jeg begynder, og nydelse er der heller ikke rigtig noget af, heller ikke noget vildt når jeg kommer. Før jeg får set mig om har jeg onaneret 4-5 gange på få timer :S , og kan ikke sove! Hver gang jeg prøver at sove igen, ligger jeg og tænker på al verdens ting, og så får jeg pludselig lyst til at onanere igen, helt uden at være liderlig. Hvad foregår der?
Jeg kan tit gå direkte ind og falde i søvn hvis jeg tvinger mig selv til ikke at onanere. Men har jeg først gjort det én gang, bliver jeg nogen gange ved , med pauser, til det er ved at være morgen!

Jeg er 20 år, og kan have dette behov selv samme dag som jeg evt. har haft sex!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani uden grund? :S

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der jo selvfølgelig en grund, selv om den måske ikke er bevidst for dig. Jeg tænker på 2 forhold, der måske kunne være årsagen. Den ene er stress eller indre uro, og normalt har orgasme en stressdæmpende virkning. Den anden grund kunne måske være lidt ensomhed i sengen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ONANI"