Onani og min tændte elsker...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ONANI
Besvar
Vildkat86

Onani og min tændte elsker...

Indlæg af Vildkat86 »

Jeg har set en fyr i ca. 3 månder, som jeg er blevet vildt glad for, og han for mig,.

Han tænder rigtigt meget på at vide at den kvinde han er sammen med onanere, han vil meget gerne vide hvornår og hvordan... Han spørger mig tit, når vi snakker sammen, om hvornår jeg sidst har gjordt det og hvordan. Det er intet problem for mig at fortælle hvornår, men han er meget nysgerrig med hensyn til hvordan jeg gør, jeg holder virkelige meget af ham og han er virkelig en god elsker, jeg har bare ret svært ved at fortælle ham om det. Vi er ellers meget åbne over for hinanden, og kan snakke om næsten alt sammen, og det tænder ham voldsomt at vide hvordan og han vil gerne se på at jeg gør det for ham. Han har været sammen med flere kvinder inden han mødte mig, og har oplevet meget forskelligt når det kommer til sex. Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad han forventer jeg gør, og hvordan kvinder onanere ellers... og om det jeg gør er normalt....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani og min tændte elsker...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Vildkat [miav]

Jamen der er da heller ikke noget så dejligt som kvinder, der godt kan lide sex - det skulle da lige være mænd :).

Du skal ikke gøre som han forventer, men som du plejer at gøre, det er det han gerne vil høre om / opleve. Og lad være med at søge det normale dvs. at være som gennemsnittet af alle os andre, vær dig selv. Det normale er i den forstand dræbende kedsommeligt - "normal sex", hvor spændende [sove1]! :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ONANI"