Kan ikke få nok..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ONANI
Besvar
Anonym

Kan ikke få nok..

Indlæg af Anonym »

Hejsa..

Jeg har et lille problem (synes jeg selv)..
Jeg er ved at blive afhængig af at onanere.. Jeg gør det hver dag og når jeg er færdig har jeg lyst igen 5 min efter.. Jeg får store orgasmer, så det er ikke fordi jeg ikke får sluttet det første gang..
Kan jeg gøre noget ved det, eller skal jeg bare blive ved?
Jeg er forlovet og vi har været sammen i 1 år.. Vi har sex 1-2 gange om ugen, men jeg har ikke helt så meget lyst til ham som jeg havde før hen.. Vi har mange problemer, og vi prøver at få det op at køre igen..

Jeg har konstant lyst til at få en orgasme.. Er det normalt? Og skal jeg gøre noget..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke få nok..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvis det føles godt i kroppen, og du ellers nogenlunde kan passe dine øvrige daglige gøremål, så er det jo ikke nogen skadelig afhængighed. Lysten til onani behøver ikke at være afhængig af den øvrige sex du har - eller omvendt. Som den amerikanske komiker og skuespiller Woody Allen siger: "Hey, don't knock masturbation! It's sex with someone I love." ("Hej, lad være med at rakke ned på masturbation. Det er sex med en jeg elsker!")

Det kunne jo osse hænge sammen med, at din kæreste ikke har ret meget lyst til sex med dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym

Indlæg af Anonym »

Okay, jamen jeg kan godt komme igennem mine daglige gøremål.. Det er ikke noget problem, men jeg føler bare nogle gange at det kan være lidt for meget.. At jeg fx går ud i badet og onanerer i stedet for at have sex med min kæreste, men jeg er også bange for at han afviser mig..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan ikke få nok..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Når kæresten ikke vil, så er det jo godt, at du kan klare dig på egen hånd :1:. Onani er godt og sundt for både sind og krop.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym

Indlæg af Anonym »

Okay, jamen så er der ikke noget galt i det.. :)

Men kan det godt passe at efter jeg er begyndt på det bliver man strammere? Jeg synes at jeg er mere smal end jeg plejer at være, og jeg spænder ret meget når jeg får orgasme..
Jeg bruger en dildo der vibrerer..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Kan ikke få nok..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Når man træner sin muskler, så fungerer de bedre, og når du strammer op i kusse-muskulaturen under orgasmen, ja så træner du jo samtidig dine muskler :1:. En god bækkenbundsmuskulatur er godt både i forhold til sex, men osse for at forhindre at man kan kommer til at tisse (urin-inkontinens), når man nyser, griner osv. Fortsat god træning :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym

Indlæg af Anonym »

Okay, jamen så er det jo meget godt..

Du skal have mange tak for hjælpen.. :)
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ONANI"