Hvordan?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE
Besvar
Gæst

Hvordan?

Indlæg af Gæst »

Hej,
Jeg har lært en rigtig sød fyr, Jonas, at kende.
Han er virkelig køn, smuk, intelligent, sød - virkelig meget positivt at sige om ham.

Vi har flirtet i et stykke tid, og jeg håber det udvikler sig. Det tyder meget på. Meget tyder på at vi skal have sex på et tidspunkt..

Her kommer spørgsmålet. Hvordan gør man? Jeg er jomfru. Det er han ikke, han har været sammen med sin tidligere kæreste to gange. Så han er ikke vildt erfaren.

Han kan lide både at være aktiv og passiv, hvilket er perfekt, da jeg er ret sikker på jeg er passiv.

Gør det ondt? Kan det komme til at bløde? Er det "svært"?
Hvordan er det med blowjobs? Kan man godt sutte pik uden kondom? Hvilken konsistens har sæd?

Ja, har ret mange spørgsmål. Er virkelig nervøs, og samtidig vildt spændt.

Hilsen den forelskede 16-årig,
Nicolaj
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nicolaj

Det bedste er nok at sige det, som det er. Du ved ikke hvordan, og så må I sammen lege jer frem til det, som er godt for netop jer.

Hvis man skal have analsex, så er det en god ide at skylle tarmen først. Det kan man nemt gøre med en håndbruserslange osv.

Man kan osse udvide endetarmen, inden pikken skal ind. Det kan man gøre på mange måder, med finger/fingre, med dildoer, med legetøj af forskellig slags. Glidecreme/eksplorationscreme gør det hele meget nemmere. Husk kondom - og nej, normalt bløder man ikke.

Man må øve sig, når man skal sutte pik (blowjob), men osse det kan læres. Man behøver ikke kondom.
Du kan læse nærmere om sæd/sperm her: Sperm/sædPSYKE & SEX.

God fornøjelse. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE"