Blowjob

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE
Besvar
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Blowjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

(En dreng på 12 år har spurgt om han må lege blowjob med andre drenge.)

Hej den glade dreng

Det er aldrig for tidligt at begynde på sex :1:. Husk at du ikke må lege den slags lege med drenge, der er 15 år og der over! Det er nemlig i princippet ulovligt for den anden dreng.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 21. dec 2007 16:05, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym-B
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. okt 2007 19:44

Indlæg af Anonym-B »

Hej Den-glade-Dreng.

Tænkte lige tidspunktet var perfekt. Jeg er 16 nu, men eksperimenterede allerede i den retning i den alder, endda før hvis jeg husker korrekt. Følte heller ikke det var underligt på det tidspunkt men har så småt indset at mine eksperimenter den gang danner grundlag for den person jeg er, desværre. Ved ikke, taget dit navn i betragtning og din alder lyder du glad nok over at have givet en anden dreng blowjob - Hvis altså det er sandt ? Jeg kan kun fortælle udfra egne erfarringer, men jeg var bestemt og er bestemt ikke stolt over at have eksperimenteret med drenge.

Min version håber den kan bruges - Kort sagt, det fornuftigt at eksperimentere, men tag det lige til eftertanke.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Blowjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym-B

Alt hvad man har oplevet er med til at gøre, at man er den person man er nu :1:. Alt hvad man oplever siden hen, er med til at gøre, at man vil blive til den man bliver :1:. Livet er i stadig udvikling og det er vi osse - og ikke mindst i puberteten sker der rigtigt mange ændringer. Der er ingen grund til bekymring over tidligere handlinger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ingen

Re: Svar 2: Blowjob

Indlæg af ingen »

Jeg har oplevet misbrug som lille og er nu pædofil. Livet er stadig i udvikling skriver du, men hvad med os pædofile, udviklingen hjælper sku ikke os. Jeg vil bare sige til den glade dreng, stop mens legen er god og bliv ikke pædofil, DET ER ET LORTELIV
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Blowjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ingen

Nu er der altså en mega forskel på at blive misbrugt af en voksen og så at have sexlege med jævnaldrendee børn. Den slags lege kan ikke på nogen måde føre til, at man bliver pædofil.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ingen

Re: Svar 3: Blowjob

Indlæg af ingen »

Jeg havde også sexlege med en af mine venner, da jeg var 12 år, hvem siger det ikke er derfor, jeg blev pædofil?

Hvis man kan være sikker på, han ikke bliver pædofil pga. det, synes jeg naturligvis også har skal udforske han krop mm.

Jeg synes bare det ville være synd for den glade dreng, hvis har får et lorteliv.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Blowjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ingen

De allerfleste børn har sexlege med hinanden, og hvis det skulle føre til pædofili, ja så var de allerfleste mennesker pædofile, men sådan forholder det sig ikke. Jeg havde osse masser af sexlege med jævnaldrende børn, og jeg er på ingen måde pædofil. :1:

Måske skulle du får dig en snak med en sexologisk orienteret professionel psykoterapeut om dit "lorteliv".
:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG SEX MED ANDRE DRENGE"