Mødom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Hej

Mødom

Indlæg af Hej »

Det er sådan jeg er 23 forleden prøvede min fyr komme op i mig, han kom ikke helt op i mig kun hovedet ca. Men jeg blødte. Hvordan kan jeg bløde hvis min mødom stadig er der? Så var jeg hos lægen, for st høre om jeg stadig har min mødom, hun sagde den stadig er der men den er bare flosset lidt. Vil det sige jeg kommer til og bløde igen og kan jeg stole på den er der? Når jeg selv kigger er der næsten lukket for skeden, men når jeg så spreder mine kønslæber er der lidt revner og lidt flosset hud. Kommer den til og revne mere? Har du evt et billede af en mødom som er ubrudt men flosset
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvis der stadig er rester af din mødom, og når din kæreste ikke har været længere inde, så kan det sagtens være, at du vil bløde lidt igen næste gang i har samlege. Og det vil hurtigt holde op med det.
Jeg har desværre ikke noget brugbart billede.

Prøv at læse de forskellige links til dette afsnit om KVINDER OG MØDOM

Og læs måske osse denne interessante artikel: Kønskrans i stedet for jomfruhinde. Konklusioner fra Sprognævnets arbejdsseminar (Dansk Sprognævn 17. december 2013)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Mødom

Indlæg af Gæst »

Er min mødom så stadig intakt hvis lægen siger den stadig er der men bare er flosset lidt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvis siger, at hun har kunnet se din mødom, så er der så meget af den, som hun kunne se. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"