BEVIS

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Borat1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. feb 2007 23:31

BEVIS

Indlæg af Borat1 »

HEJ PER

JEg ville spørge om, hvis nu man er en type som er en mødoms fanatikere, og ikke kan stole på sin kone eller kæreste eller fremtidskone, er det muligt at gå over til en læge og få en undersøgelse på om hun er jomfru eller ej?? altså kan lægen godt se om hun STADIG er jomfru ??


spørgsmål nummer 2

hva nu hvis en pige få lavet en sygning i skeden så hun få sin mødom tilbage, kan en læge stadig se om hun har været syet???

svar hurtigts muligts det vigtigt
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Ehm.. Lidt pudsige spørgsmål. Hvis man ikke kan stole på sin kone eller kæreste ville jeg mene der var et større problem end hendes evt. mødom. Desuden kan mødommen sagtens sprænge uden at hun har været i seng med nogen som helst.

Ja, en læge kan godt se om hun har en mødomshinde eller ej, såvel som en elektriker, en håndværker og dig selv kan se det.

Jeg kender ikke svaret til dit andet spørgsmål.

ps: Håber at din hypotetiske opstilling af spørgsmålene virkelig er hypotetiske
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: BEVIS

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Borat1

Ja det må da vist plage dig ganske gevaldigt :1:, hvad er det der er så vigtigt for dig?

NEJ en læge kan ikke se om en pige er jomfru, dvs. se om hun har haft samlege med en anden person. En læge kan se om pigen evt. stadig har sin mødom. En mødom at sprænge af mange andre grunde end sex med en anden person, f.eks. ved sex med sig selv (onani), ved sport - og den kan mangle fra fødslen.

Nej en læge kan ikke se om en pige har fået lavet en kunstig mødom, og du får næppe heller en læge i Danmark til at undersøge det.

Hvis du kan lide din kæreste, så må du slå dig til tåls med, at hun siger hun er jomfru. Var du jomfru, da I mødtes?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"