Første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Arah

Første gang

Indlæg af Arah »

Mine spørgsmål er:
1) Ved første samleje hvor stor risiko er der for, at hun bliver gravid og hun er stadig jomfru.

2) Kan du ikke sende billeder med en pige der er jomfru og en der ikke er jomfru du ved jomfruhinden?

tak på forhånd hilsen Arah
Abdi

Billed på jomfruhinde

Indlæg af Abdi »

Hej Per Mit navn er Abdi

Per jeg har set på det billede med en piges kusse hvor jomfruhinden er der Men er altså i tvivl. Kan se sådan noget hvidt tyndt skind på kussen på billedet så når det er væk og der er et lige hul uden det der skind eller noget er hun så ikke jomfru og kan du ikke vise mig nogle billeder med når hun er jomfru og ikke er ! håber du kan hjælpe mig haha er fandme nysgerrig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Arah & Abdi

Når man først har haft samlege, er man jo ikke jomfru længere. Der er mange forskellige faktorer, der er medvirkende til graviditet. Tidspunktet i kvindens cyklus, ægløsning, æggelederes og livmoderens tilstand, sædcellernes kvalitet, og så selvfølgelig, at æg og sædcelle mødes.

Med hensyn til billede af mødom så se indlægget Mødom.

Man kan ikke afgøre om en kvinde er jomfru ud fra, om hun har en mødom eller ej - eller hvor stor en evt. mødom er. Nogen piger fødes med så lille mødom, at den ikke er tydelig - og siden mister mange piger deres mødom ved sport, leg, onani osv. - men teknisk set er de stadig jomfruer, idet de ikke har haft samlege.

Billede
Denne kvinde er ikke jomfru længere

Omvendt kan en kvinde sagtens have en mødom og samtidig ikke være jomfru. Mange (især muslimske) unge kvinder får reetableret en mødom, når de skal giftes, fordi de lige som de unge mænd faktisk har haft samlege med andre inden brylluppet. Det kan klares hos en plastikkirurg.

I skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"