Forvirret

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Melisa

Forvirret

Indlæg af Melisa »

Hej

Du har sikkert fået alverdens spørgsmål der bare minder om hinanden. Men nu kommer min...
Hvis man har haft samlege med en et par gange, så har man garanteret mistet sin mødom.. men jeg har hørt nogle rygter om at, hvis man ikke har samlege i et godt stykke tid eksempelvis 1 år, så vil ens jomfruhinde/mødom gro sammen igen og blive stram.. er dette rigtigt? og hvis ja, kan manden mærke at man har haft samlege tidligere?
- jeg håber virkelig du vil svare på mit spørgsmål da jeg virkelig har gået rundt og tænkt på det meget

MVH.
Melisa =)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Melisa

Ja, jeg får ikke sjældent spørgsmål, der minder om hinanden. :1:

Ja, hvis man har haft samlege, så er man hverken teknisk eller i overført betydning jomfru længere. Der findes en skrøne, der siger, at hvis en kvinde ikke ikke har haft sex i 7 år eller mere, så vil hendes mødom gro til igen, men det er en skrøne. Og det er jo osse meget lang tid ikke at have sex, så metoden kan ikke anbefales :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Forvirret

Indlæg af Gæst »

Tak for svaret =) mit sidste tvivlsome spørgsmål... vil så den mand man kommer til have samleje med efter et par år eksempelvis mærke at man ikke er jomfru?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Forvirret

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Melisa

Mødommen kan jo være røget af så mange andre grunde - se mine andre svar her.

Og find dig en mand, der ikke går op i mødomme. Hvordan mærker en kvinde, at en mand er jomfru? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"