Rester af jomfruhinden efter 5 år?!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MØDOM
Besvar
Gæst

Rester af jomfruhinden efter 5 år?!

Indlæg af Gæst »

Hejsa Per.
For et par uger siden havde jeg en periode på 2-3 uger hvor jeg ikk havde sex (pga. herpes). Nu efter det udbrud er overstået er jeg så gået tilbage til mit normale sexliv (jeg har lyst stort set hver dag), men når en fyr trænger op i mig gør det ondt og svier. Nogle gange er der kommet lidt blod. Det gør også ondt når jeg selv onanerer. Det er som om jeg er 'groet sammen igen'. :-(
Så igår lagde jeg mig ned med et spejl, for at se om jeg evt. kunne se hvorfor det gjorde så ondt, om der måske sad noget i vejen.
Jeg kunne ikke finde noget udover den her lille hvide 'snor' der nærmest hang fast ud fra min skedeåbning. Hvad i alverden er det?
Jeg skulle alligevel til lægen idag og så spurgte jeg hende efter hvad det kunne være. Hendes svar var at det umiddelbart lød som rester fra jomfruhinden. Der er bare det at jeg fik taget min mødom som 15 årige og idag er jeg 20 (bliver 21 i december), så det er 5-6 år siden. Kan den godt blive siddende der så lang tid?
Og en jomfruhinde kan vel ikke komme igen bare fordi jeg ikke har sex i 2-3 uger?
Det lyder lidt underligt, synes jeg.

Jeg var inde og søge på nettet og der kom ordet 'Slimprop' frem, men så skal man være gravid for at få sådan en.
Den risiko/chance kunne godt være der, da jeg ikk fik taget 4 p-piller for omkring 4 uger siden, men havde sex alligevel.

Dog kan jeg ikke være så langt henne at jeg er sidst i graviditeten.

Jeg håber du vil hjælpe. :-)

Hilsen Gæst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rester af jomfruhinden efter 5 år?!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst

Mødomme vokser ikke sammen igen, man siger nogen gange for sjov, at hvis man ikke har sex i 7 år så vokser den sammen igen, men det er en skrøne.

Din læge skulle have kigget lidt bedre efter, når det nu generer dig, måske skulle du lade hende kigge grundigt efter eller få en henvisning til en gynækolog. Det kan muligvis være rester efter din mødom, men så burde den osse have generet de sidste 4-5 år. Få et nyt tjek!

Tag en graviditetstest, hvis du er bange for at være gravid.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MØDOM"