Hej andersen11Tak fordi du benytter PSYKE & SEX DEBAT - uden nysgerrige spørgere og læsere intet forum.
Det er osse et forum, der har givet mig megen faglig indsigt i folks liv og underliv gennem årene.

For mig at se, er der to forhold, som det måske kunne være meget godt at holde adskilte. Dels jeres fælles sexliv og dels din mands sexliv med sig selv.
Med hensyn til det sidste, så er jeg af den mening, at vi ikke skal blande os i vores partneres sexliv med sig selv. Vi har alle brug for private rum og private fornøjelser. Så om han hygger sig med sin fleshlight eller sin hånd eller hvad, det måtte være, det vedkommer i grunden kun ham selv. Der kan selvfølgelig være de tilfælde, hvor selvsex tilsidesætter fællessex i en grad, så der ikke bliver meget af det sidste. Det må man så få snakket om, så alle bliver tilfredse.
Med hensyn til hvilken type sex I har fælles og hvilke typer legetøj, I vil inddrage i legen, ja der bliver det vel osse et spørgsmål om at tydeliggøre sine lyster og behov og at få dem afstemt med hinanden. En fleshlight er et stykke legetøj og gør det ikke til andet. Så det handler vel mest om, at du får givet
klart udtryk for dit behov for fælles sex og måden, hvor på du har lyst til, at den skal være.
Fleshlight(Ved en fejl, var der kommet en afstemningsmulighed på siden, den er fjernet igen.

)
Du skal være velkommen til at skrive igen.