Sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Dennis.

Sex

Indlæg af Dennis. »

Hej Per..

Jeg er en fyr på næsten 24 og har utrolig meget lyst til sex men min kæreste har ikke... :( Når vi skal sove sammen (bor ikke sammen endnu) ender det altid med, at hun bliver sur på mig, fordi når vi sover begynder, jeg at pille ved hende i søvne, og det er et kæmpe problem for vi vågner begge af det, og så bliver hun sur for jeg vækkede hende og jeg bliver ked af det for jeg har vækket hende og det er ikke min mening at vække hende. Nu har det stået på i snart 3 måneder og hun har sagt at hun ikke vil sove ved mig mere for hun kan ikke få sovet ved mig.. Hvad skal jeg gøre... Hjælp mig jeg ELSKER hende utrolig meget og har også sagt det til hende... Jeg er bare langt nede vil nemlig gerne sove med hende men er bange for at "vække" hende........

HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!

Hilsen Denis
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dennis

Så vidt jeg kan se er der to problemer, dels at du savner sex med din kæreste og dels, at du piller "i søvne".

Det første problem, må I få snakket om. Har hun bare mindre lyst end dig, eller handler det om utilfredshed, stress, træthed osv.?

Det andet problem er langt lettere at løse. I sover bare så langt fra hinanden, at du ikke kan pille i søvne. Mange kender det problem med at vække den anden f.eks. ved snorken, nattelæsning. Så man starter bare med at ligge og mærke hinanden m.m., og når man vil sove, så bevæger den ene sig over i en anden seng (evt. i et andet rum). Det sikre begges uforstyrrede søvn - og ingen dårlig samvittighed :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Dennis
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. jan 2007 23:31

sex

Indlæg af Dennis »

Hej Per.

Tak for svaret..

Ja jeg savner sexmed min kæreste og vi har snakket om det, hvor hun siger at hun ikke kan give mig det endnu. Det respektere jeg da også og jeg vil gerne vente på hun bliver klar til det. Hun siger hun får stress af mig og er meget træt når vi har sovet sammen.

Det andet siger du at det er langt letter at løse. Det er sådan at vi begge sover hver for sig nu, hun vil ikke sove med mig fordi jeg "piller", og hun mener når et kærestepar ikke kan sove sammen har de ikke nogen fremtid sammen.. hvad kan man gøre ved det, når man gerne vil være sammen med hende, og føler, at man har fundet hende man vil leve resten af sit liv med...

M.V. H.
Dennis
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dennis

Skal det forstås sådan, at I sover i samme seng, men ikke har haft sex med hinanden endnu? Hvor længe har I kendt hinanden?

Det kan nu osse være ret hårdt at ligge ved siden af en rigtig dejlig kæreste m/k, der ikke har lyst til sex endnu.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"