Mærkelig lyst!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Ung mand!

Mærkelig lyst!

Indlæg af Ung mand! »

Ved ikke om dette er det rigtige sted at skrive, men prøver lykken

Jeg er en ung mand på 20 år, og har gennem det sidste 1½ år haft en meget underlig lyst. Det er sådan at når jeg bliver i godt humør(liderlig), og jeg for eksempel sidder ved pc'en, kan jeg få en meget stor trang efter at skrive med visse folk, og lede det hen på hvad jeg sidder og laver :?

Har gjort det med et par stykker efterhånden, men hver gang jeg er kommet, får jeg denne fortrydelsesfølelse indeni, den er MEGET stærk.

Trangen forinden er så kulmineret et par gange, senest i aftes, hvor jeg i denne "rus" sendte et par billeder af de ædlere dele, det var sjovt mens det varede, men efterfølgende var den førnævnte følelse simpelthen så stærk, det gjorde nærmest ondt, fik lyst til at sætte mig og tude over det, for kan godt se, at det ikke holder at gøre sådan noget! Hvis det slipper ud, ville jeg nærmest være nød til at skifte min identitet :(

Generelt så bryder jeg mig ikke om det hele, når jeg kommer.

Ved faktisk ikke rigtig hvad mit spørgsmål er, måske hvordan jeg kan forebygge denne trang?

Havde i hvert fald brug for at komme ud med det hele, sidder med den følelse lige nu.. Det er bestemt ikke rart :cry:

Håber meget du vil kigge på mit problem, kunne måske godt tænke mig at anvende en af dine betalingsservice, hvis det viser sig at være lidt svært at gennemskue for dig!

Mvh idiotien
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Meget almindelig lyst!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ung mand!

Du er bestemt ikke alene om den lyst. Massevis af m/k'er chatter og udveksler billeder eller ser på hinanden via web-cam hver dag. Ikke for at give dig gode ideer :2:, men du kan blot gå ind på steder som f.eks. Scor og se, hvor mange tilbud der er.

Hvad er det egentlig du fortryder eller frygter? Det er efter min mening en meget uskyldig fornøjelse du har. Der er ikke noget idiotisk i den, du skader ingen, og onani er sundt :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ung mand!

Indlæg af Ung mand! »

Hmm, føler bare at det er for, ja hvad skal man kalde det, freaky. Men har det igen helt fint nu, det er bare lige efter det kommer.
Frygter at det skulle slippe ud, det er jo bare en veninde jeg sendte til.
Men tak for hjælpen så langt i hvert fald! Hjælper ofte bare at sætte sig ned og sætte ord på det, og hjælper rigtig meget der er en der gider svare en :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Meget almindelig lyst!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ung mand!

Og hvis veninden er med på det, så er I jo to om fornøjelsen :1:.
Hvis hun ikke er, ja så risikerer du en sigtelse for blufærdighedskrænkelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"