Er min mand bøsse?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Skytten

Er min mand bøsse?

Indlæg af Skytten »

Kære Doktor

Jeg har været sammen med min forlovede i næsten 6 år nu, han friede til mig for nogle år siden og planen var da også at vi skulle giftes ha børn og leve lykkeligt.

Men jeg har fundet ud af at han har en ”Hemmelighed”, jeg fandt frem til en hjemmeside han havde hvor han tilbyder sig selv seksuelt til andre mænd, ikke direkte fysisk men andre mænd fortæller ham hvad han skal på billederne som han så lægger ud på siden, der er billeder af ham med alverdens ting stukket op i røven, vild rejsning og alt muligt andet klamt. Man kan læse nogle historier derinde om ham og andre mænd, jeg ved bare ikke om det er sandt eller ej.

Da jeg konfronterede ham med, hvad jeg havde fundet ud af blev han utrolig flov, han havde regnet med det var noget han kunne ha for sig selv og blev meget forarget over, at jeg havde snaget i hans ting.
Han siger til mig at det ikke betyder noget det han har lavet på nettet og at han ikke er bøsse.

Efter jeg opdagede hans ”hemmelighed” lovede han mig at han ville slette alt og aldrig gøre det igen. Efter nogle måneder finder jeg så igen noget på computeren, hvor enten han har taget nye billeder af sig selv, eller skriver at han lige holder lav profil for tiden pga. mig.
Han har en mand som han har skrevet sammen med i 4 år nu, det er sgu da ikke normalt?

Jeg finder hele tiden håndklæder inde ved hans computer så jeg ved at han sidder derinde og har sex med sig selv. Han kommer aldrig til mig, det har han aldrig gjort, det har altid været mig der skulle tage initiativ til sex. Lige nu føler jeg bare at han er nødt til at bekræfte mig hele tiden så at jeg kan mærke at han elsker mig, men så bliver han irritabel det kan han ikke se, for det betyder jo ikke noget det er jo bare fantasi for ham.

Men det syntes jeg nu ikke det er, når jeg ved at min forlovede ligger på en hjemmeside og tilbyder sex eller han skriver at han ligger nøgen et bestemt sted kl. det og det. Jeg er dybt frustreret jeg elsker ham inderligt og vil gøre alt for at det skal kunne fungerer men han kan ikke åbne sig op og snakke om det plus at han ikke vil gå i parterapi med mig, jeg er helt ude af den.

Hjælp mig og sig hvad du tror der sker inde i hans hoved? Er han bøsse? Og har han bare mig som en facade? Kan vi blive lykkelige sammen igen?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er min mand bøsse?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Skytten [skytte]

Først, så er jeg hverken læge eller doktor, men psykoterapeut & sexolog :1:.

[warning] Dernæst: Jeg ved ikke, hvordan du fandt frem til din kærestes aktiviteter, men du skal vide, at det strafbart at rode i en andens private gemmer, dagbøger, kalender, breve, computer, mobiltlf. m.m. Det gælder alle, osse kæreste, mand, kone, hvor man ikke har fået en tilladelse. OBS! Straffeloven kapitel 27 om Freds- og ærekrænkelser, der kan give op til 1 1/2 års fængsel. :!: Husk det alle jer, der snager i kærestens, mandens, konens mobil, breve, dagbøger m.v.

Du slutter med at spørge om: "Kan vi blive lykkelige sammen igen?" Det kommer jo an på, hvad lykke er. Aristoles (græsk filosof) sagde: Lykke er ikke et mål, vi når for enden af livets vej - det er selve den måde, vi lever vores liv på, og det vil sige bl.a. hvordan du vælger at forholde dig til dit problem med din kæreste.

Når du skriver: "alt muligt andet klamt", "det er sgu da ikke normalt?" og der sker inde i hans hoved?, så viser det jo, at din rummelighed er begrænset, og derfor kan du heller ikke forvente, at din kæreste har lyst til eller mod til at betro sig til dig om sine private seksuelle fantasier eller kan "åbne sig op og snakke om det". For de fleste gælder det, at den slags private forhold kun er noget, man vil snakke med en anden om, hvis man er sikker på ikke at blive mødt med fordømmelse.

Jeg tror ikke, at din mand er bøsse, jeg tror han som de fleste af os andre mennesker er multiseksuel, dvs. at han kan tænde på mange forskellige ting og herunder osse sex med nogen af sit eget køn.

Jeg synes, det er en god ide, at I fik noget PARTERAPI, men ikke ud fra en betragtning om, at han skal "helbredes", men ud fra en betragtning om, at I måske kunne finde ud af at få et ordentligt liv sammen.
:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"