Sex sex sex sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
anonym

Sex sex sex sex

Indlæg af anonym »

Hej Per.

Jeg er 23 år og har et problem.
Jeg har, synes jeg selv, lidt af et problem. Jeg er så forbandet liderlig og sexfikseret konstant. Hver dag så onanerer jeg i hvert fald mellem 3 og 6 gange, og har stadig lyst til at dyrke sex med min kæreste når vi er sammen. Også kort tid efter samleje har jeg lyst til at dyrke sex med hende igen.
Hun har ikke et lige så højt sexdrive, dog dyrker vi da regelmæssig sex. Men min krop har brug for mere sex, selv om jeg egentlig forsøger at aflede mine tanker med noget andet.
Selv når vi bare ligger og kysser eller ligger og holder om hinanden kan jeg ligepludselig få erektion, hvilket irriterer mig meget, da jeg i mit hoved ikke har synderlig meget lyst til sex. Ud over det er det jo også pinligt at jeg ligger med flaget hejst over for hende gang på gang.
Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex sex sex sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Føler du dig ordentligt tilfredsstillet, når du får orgasme?

Nu er du jo i en alder, hvor du gerne skulle have lyst til sex, det er jo trods alt naturens primære formål med dig :2:.

Nu er den omstændighed, at man(d) får erektion, jo ikke nødvendigvis det samme som, at man osse skal have sex med det samme, det kunne jo osse bare ses som et tegn på, at du er glad for din kæreste. Synes hun det er ubehageligt med dine erektioner? Og kan I snakke lige ud af posen om din ret store begejstring?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Sex sex sex sex

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Ja bestemt. Jeg føler mig helt afslappet og tilfredsstillet, men lysten til min kæreste vokser efter meget kort tid. Havde forstået at den trang man har som teenager ville aftage efterhånden, hvilket bestemt ikke er tilfældet.

Nej min kæreste synes ikke at det er ubehageligt. Men når jeg ofte gerne bare vil ligge og hygge uden sex, signalerer det noget andet til hende, hvilket jeg ku forestille mig tog en del ud af romantikken. Vi snakker fint om vores sexliv og lægger ikke skjul på noget, så det er ret åbent her. Men jeg ville gerne vide om det er unormalt at have det på den måde, og om det ikke burde være sådan at man med alderen ville kunne styre sin erektion til et vs punkt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Sex sex sex sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg tror, du blot skal tage den fra dens humoristiske side. Tag det som et udtryk for, at den [pik] er meget begejstret for din kæreste og bare lige vil op og se, om hun stadig er der :2:

Erektionen bliver aldrig kontrollerbar! Når man er ung, vil den ikke ned [pik] , når man(d) har brug for det, og når man bliver pensionist, vil den ikke op, når man(d) har brug for det :2:.

Som jeg har skrevet mange gange på denne side, så er normalitet kun noget, der kan have interesse for Danmarks Statistik. Og hvem gider egentlig at være gennemsnitlig (=normal)? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"