Hjælp ønskes

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Gæst

Hjælp ønskes

Indlæg af Gæst »

Kære Per Holm Knudsen.

Jeg er smadder ked af det og har været det meget længe nu.

Min mand gennem snart 13 år, har ikke det mindste lyst til sex, nu har vi ikke været sammen i over 3 år sexuelt, så det er ved at tage livet af mig.
Hver gang jeg forsøger, er der altid ét eller andet han skal, har ikke lige tid, eller vil gerne vente til en anden gang.

Han er sød, rar og omgængelig men er ikke til at få en samtale i gang med omkring dette emne.

Hvad gør jeg?

Venlig hilsen konen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp ønskes

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej konen

Nu giver du jo ikke mange oplysninger om jeres forhold eller om din mand, så det er lidt svært at give dig et ordentligt svar. Umiddelbart, så kunne du jo sætte trumf på og sige, at enten så går han med til noget PARTERAPI hos en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut eller osse, så finder du dig en elsker. Den slags kan af og til flytte på det/på partneren.

:idea: Inden du/I evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Hvornår startede hans manglende lyst, hvad skete der den gang, hvordan har han lyst været gennem jeres forhold?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re. Hjælp søges

Indlæg af Gæst »

Kære Per Holm Knudsen.

Tak for dit svar, jeg kan ikke uddybe det nærmere her, for det ville fylde flere sider.
Desværre er jeg i den situation, at økonomien er stram og slet ikke rækker til professionel hjælp, som vi ellers godt kunne bruge.

Mange venlige hilsner
Konen
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"