Kan ikke komme eller erektionen forsvinder

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
Gæst

Kan ikke komme eller erektionen forsvinder

Indlæg af Gæst »

Hej

Har siddet og kigget rundt på forummet, men kan ikke finde nogen med helt samme problem som jeg.

Min situation: Jeg er lige ved at starte et forhold med en kvinde. Vi er ved at lære hinanden at kende, skabe følelser for hinanden. Vi har nu haft sex sammen 3 gange, hvor det fra min side har været i fiasko hver gang. Som de fleste andre beskriver, så er forspillet helt kanon. Så trænger man ind i hende, så sker der enten det at erektion forsvinder og vi må stoppe samleget, eller også så arbejder man bare løs men uden at slutte af med en orgasme. Helt håndgribeligt, hvad skal jeg gøre for at kunne få en orgasme sammen med hende?

Håber på at du kan hjælpe mig af med mit problem.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke komme eller erektionen forsvinder

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der er rigtig mange m/k'er, der oplever det, som du oplever. De første gange kan man(d) ikke få den fornødne erektion og for mange kvinder er det svært at få orgasme med en ny mand. Efterhånden forsvinder nervøsiteten og præstationsangsten og så fungerer det for de fleste.

Der kun ét at gøre: nemlig nyde samværet og kropsligheden og tage det helt roligt uden at skulle præstere en rejsning eller en orgasme.

Så til dit direkte spørgsmål:
hvad skal jeg gøre for at kunne få en orgasme sammen med hende?

Du skal ingenting gøre, med andre ord holde op med at ville præstere en orgasme. Din vilje står i vejen for din lyst og din krop :1:.

Egentlig skulle dit indlæg have ligget under MÆND OG PRÆSTATIONSANGST :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja ok. Så var det rigtig nok det jeg var kommet frem til, men dejligt nok at få det bekræftet. Min frygt ligger bare i at det måske er nemmere at sige end at gøre, det med bare at slappe af og "nyde samværet og kropsligheden og tage det helt roligt uden at skulle præstere en rejsning eller en orgasme". Du har ikke nogle teknikker man kan bruge?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kan ikke komme eller erektionen forsvinder

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er ikke et spørgsmål om teknik men et spørgsmål om fortrolighed. Snak med din kæreste om din bekymring, får hun orgasme under jeres samvær? Hvis ikke så er I jo indtil videre to om det :1:.

Tiden, tålmodigheden (med sig selv) og fortroligheden vil hjælpe på din præstationsangst.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
gæst

det forstår jeg godt

Indlæg af gæst »

Kære ulykkelige fordi det ender med ingen erektion, når du er sammen kvinder. Jeg prøvede det for nogle år siden. Jeg kunne ikke komme og var ekstem hæmmet lod mig ikke picke up af kvinder i næsten et år. Jeg har også prøvet at miste erektionen. derfor har jeg den regel, at jeg skal sove sammen med en person min. gang før end vi har sex. Jeg har nemlig enorm brug for tyghed inden vi skal det frække. Jeg tror dit "problem" er rigtig rigtig normalt blandt lidt følsomme mænd, hvor jeg også henregner mig selv. Jeg tænker lidt på det som den gang jeg gik til korsang. Hvis man begyndte at tænke over de øvelser med klap og trin man laver under opvarmning, så så det helt galt med koordinationen, hvis man slår hjernen fra og bare følger med så går det bedre. Måske kun det at starte med lidt massage være en idé. Det skal nok gå ud. Det handler blot om tillid og at vi ikke alle mænd kan være et liderligt john wayne uhyre (-:
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"