Har aldrig haft det sådan før...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
hamster

Har aldrig haft det sådan før...

Indlæg af hamster »

Hej jeg er en dreng på 19 år, jeg har været sammen med 2 piger i alt i mit liv, det ene var et forhold og det andet var et engang aften :)
Det er et stykke tid siden, faktisk ca et år siden jeg har været sammen med nogen, men jeg har ikke haft nogen speciel lyst udover den sædvanlige afstressningsspiller man må tage i ny og næ :D

Men her de sidste måneder har min lyst eksploderet i mig. Jeg tænker på kvinder hver nat og dag, og jeg synes alle kvinder er smukke og dejlige lige meget hvordan deres krop og ansigt ser ud på, lige meget hvor unge eller gamle de er. Jeg aner ikke hvor den lyst kommer fra. Måske er jeg bare fuldt udvokset nu - "og er blevet en rigtig mand", måske ikke.. eller også er det for længe siden sidst måske? Men jeg ved ihvertfald ikke om det er normalt at være så meget oppe og køre over hver kvinde jeg møder på min vej. Hvad skal jeg gøre, synes selv det er ved at blive lidt vildt, som om jeg ikke har nogen selvkontrol. er jeg normal?

vh Hamster
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Har aldrig haft det sådan før...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hamster [hamster]

Det kan man unge (?) mænd sikkert godt genkende :1:. Du er blot ved at mærke, hvad din egentlige mission i livet er :1:. Husk, at det hele handler om sex - og resten er blot frynsegoder.

Måske var det på tide at finde dig en kæreste eller en sexpartner.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"