Fjerne sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG LYST
Besvar
AnonymMand211

Fjerne sexlyst

Indlæg af AnonymMand211 »

Goddag Per,

Jeg er en ung mand på 23 år. Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har haft gennem 2 år.

Mit problem er at jeg selv synes jeg har en alt for stor sexlyst. Efter sex, så kan jeg hurtigt have lyst igen efter 3 min. Det er som om hjernen fuldstændig glemmer tilfredsstillelsen. Det er ekstremt irriterende. Jeg har forsøgt at søge på nettet, men det eneste der dukker op er emner der handler om hvordan man får sexlysten tilbage, men jeg søger det fuldstændigt modsatte.

Er der en pille eller noget som man kan tage?

I min verden, så skulle sex bruges til at lave børn. That's it.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fjerne sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

AnonymMand211

Nu skulle man(d) jo gerne i en alder af 23 år tænke ganske meget på sex, det er jo på dette tidspunkt i livet, man(d) får de bedste resultater ved befrugtning - som du jo selv er inde på :1:.

Mig bekendt er der ikke nogen midler, der effektivt dæmper sexlysten uden, at der så er en lang række andre uheldige bivirkninger.

Bliver du ikke ordentligt tilfredsstillet, når du har sex?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HardUp

Re: Fjerne sexlyst

Indlæg af HardUp »

Hej

Jeg hopper lige med fordi jeg har det lidt på samme måde. Jeg kunne også godt tænke mig at komme af med min sexlyst. Når jeg onnanerer bliver det værre og hvis jeg lader være får jeg ømme testikler. Jeg synes sexlysten ødelægger mit liv og da jeg aldrig har haft en kæreste har jeg ikke rigtigt noget at bruge den til. Kan man blive kastreret og vil det fjerne sexlysten helt ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fjerne sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HardUp

Nu skriver du ikke noget om, hvor gammel du er? Hvis du er godt oppe i årene, så kan du måske snakke med din læge om, hvorvidt der findes lystdæmpende medicin. Jeg kender ikke noget. Kastration får du næppe tilladelse til, og det er såmen heller ikke sikkert, at det ville fjerne din sexlyst. Hvad med at prøve at finde dig en kæreste, som du kunne bruge dit lystmæssige overskud sammen med? Ud over sexlyst, kunne det måske osse handle om hudabstinenser?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HardUp

Re: Fjerne sexlyst

Indlæg af HardUp »

Jeg er 41 og hvis jeg troede at en kæreste var en realistisk mulighed, ville jeg nok ikke overveje noget så drastisk. Der er nok kun antiandrogner tilbage.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fjerne sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HardUp

Hvis det er så plagsomt for dig, så få en snak med din læge. Antiandrogener bruges først og fremmest ved behandling af prostatakræft og har en hel del bivirkninger.

Hvad er årsagen til, at en kæreste ikke er en realistisk mulighed?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
AnonymMand211

Re: Fjerne sexlyst

Indlæg af AnonymMand211 »

Jo, jeg bliver tilfredsstillet under sex. Men jeg kunne sagtens have sex 7+ gange om dagen. Jeg ville ikke have noget imod at få det sænket til 1 gang om ugen.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG LYST"