Onani og mødom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG MØDOM
Besvar
Frk. Stenbuk

Onani og mødom

Indlæg af Frk. Stenbuk »

Hej Per.

Jeg er en 17 årig pige, jomfru, men jeg kan onanere med en dildo. Det gør bare ret ondt, og har ligesom ikke 'taget' min mødom ved hjælp af mit legetøj.

Ville gerne høre om det er normalt, at min skede 'opfører' sig sådan, eller om min mødom måske er lidt ekstra sej, så den skal klippes lidt i. Jeg ved godt at man normalt er stram de første par gange, men det er dybt latterligt at det føles som om jeg ikke en gang kan få to fingre op, uden at det gør lidt ondt.

På forhånd tak for din tid.
Mvh. Jeanette
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Onani og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jeanette [stenbuk]

Noget kunne jo tyde på, at der stadig er noget af din mødom, hvis den ikke forsvinder i forbindelse med onanien, så kan du jo altid lade din læge kigge på det ved lejlighed. God fornøjelse :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak for det hurtige svar. Vil få bestilt en tid hos min læge, så [krydsefingre]
Mikkel

eeee

Indlæg af Mikkel »

Hej Jeanette
det med hvad per siger ikke rigtig.
man er altid starm. i første 3 til 5 gange. det går også an på hvor står drenge´s pikke er.?
men jeg kender selv en pige hvor jeg skulle give fingere jeg Kun ikke få et led af i hende altså jeg kunne få 1-2 cm om i hende. så hun er starm hun har været sammen Med 2 udover mig. så detr ikke meget

mvh Mikkel
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Onani og mødom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mikkel

Jo det er såmen rigtig nok, hvad jeg skriver :1:. Måske vil Jeanette en dag fortælle, hvad hun fik ud af besøget hos lægen.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! Du har vist problemer med stavning, hvis du er ordblind, så få dig noget hjælp, ellers handler det om at øve sig. (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG MØDOM"