Virker "død" (rejsningbesvær)

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
hm15

Virker "død" (rejsningbesvær)

Indlæg af hm15 »

Hej Per.

Nu har jeg siddet den sidste halve time og surfet rundt for at finde et svar på, hvorfor min penis virker "død".

Den virker ikke "død" hele tiden, men tit når jeg skal til at have samleje med min kæreste og vi ligger og hygger, tænker jeg lige pludselig på om jeg kan få den op, hvilket resultere i at jeg INTET kan mærke, og at den er "død" og elastisk som en fisk. Jeg er 15 år.

Det genere mig grænseløst og jeg tænker på det hele tiden, og jeg får sværere og sværere ved at have samleje med hende (skal lige siges hun er en lækker sag, så det er ikke det).

Hvad skal jeg gøre? Hvad fejler jeg? Præstentationsangst?

Mvh. hm15
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Virker "død" (rejsningbesvær)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hm15

Du oplever blot, hvad millioner af drenge/mænd har oplevet, den kan tænkes ned. Eller som det jo osse kaldes præstationsangst - men det kunne selvfølgelig osse godt kaldes præsentationsangst :1:.

Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Der er kun én måde at ændre det på, hold op med at tænke på om den kan stå, hengiv dig til samværet med din kæreste. [twolove]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"