Præstationsangst?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Hyggeper
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. aug 2008 12:01

Præstationsangst?

Indlæg af Hyggeper »

Hej per.
Jeg er en dreng på 17 og har et problem med præstationsangst. Det gør mine sexuelle forhold en lille smule akavede. jeg har en klar fornemmelse af at det egentlig mest er skræk for at skulle bruge kondom for på en eller anden måde bliver jeg nervøs ved bare at tænke på sætningen "Har du ikk et gummi?"
Jeg er kun 17 og burde nok ikke have problemer med min erektion så tidligt, men ikke desto mindre sker der altså noget psykisk i det sekund jeg er sammen med en pige. jeg kan også mærke at jeg når vi bare ligger og kæler begynder at ryste i den ene arm, tænker at dette måske også er et tegn på stress, angst eller noget helt tredje? jeg har læst en del af dine indlæg og alle steder henviser du til "Potens - Præstationsangst", men dog uden at linke? og jeg kan ikke finde dette nogen steder i debatten.
Jeg er ellers velfungerende, men er dog lidt træt af at det altid ender med ren oralsex :s

Hvis det er kan jeg komme med eksempler og en lidt mere detaljeret oversigt over hvem jeg er, hvilke sexuelle oplevelser jeg har haft mm. ;)

På forhånd tak og credit for det at du tager dig tid til at yde denne service - og så endda gratis!
Begavelse er den største af alle byrder!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Præstationsangst?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hyggeper

Hvad frygter du ifht. kondom/gummi?
De fleste, der har præstationsangst, er bange for, at pigen ikke synes, at de er gode nok, vil gå fra dem, at andre er bedre o.lign. Og når de er oppe i hovedet/tankerne, ja så fungerer det andet hoved ikke.
Husk Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Bag dette ligger der ofte en vis grad af konfliktskyhed, hvor man i grunden er bange for pigen/kvinden.

Hvis du følger linket PSYKE & SEX vil du finde Potens - Præstationsangst i menuen til venstre.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"