Rejsningsbesvær

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
DenFlove

Rejsningsbesvær

Indlæg af DenFlove »

Hej Per Holm.

Nu skal du hører jeg er en homoseksuel dreng som lige er blevet 17 år, jeg har tidligere haft en del erfaringer med sex både med fyre og piger, men jeg må ærligt konstatere at jeg ikke ligefrem har haft de bedste erektioner.

Jeg tænkte for alvor over det her igår da jeg var sammen med en fyr - Selve tiden hvor vi lå og kyssede osv. var vildt frækt og det burde tænde mig - Hvilket det osse gjorde, der skete bare ikke noget specielt forneden og det er ikke første gang. Når jeg så er alene, og måske lige kigger forbi en hjemmeside, jamen så der ingen problemer - Det ikke af egen fri vilje, jeg har bare prøvet at bearbejde det og se hvori problemet er. Altså enten får jeg ikke erektion eller så det i hvert fald meget lidt - Hvis det er psykiske problemer - Selvværd, usikkerhed etc. som kun er et problemet indadtil, altså hvad skal man så gøre?

Jeg mister sgu lysten fx. der igår og det værste er at jeg faktisk er virkelig vild med ham og det er mere end gengældt men hvor det endte med det var mig som gav fordi jeg ikke rigtig fik erektion - Om det var angst eller lignende ved jeg ikke, men det er ikke lige det fedeste - Det burde være noget som alle og enhver kunne og når man så ikke kun en gang men flere gange har problemer med det, så mister man lysten.

Jeg er den der type som har lidt svært ved at erkende det over for nogen andre, så hvad tænker folk ikke og jeg har ikke lyst til at gennem gå en eller anden behandling, da det egentlig burde være noget jeg dá selv kan klare, men efter igår (Igen), så trækker man sig sgu lidt ligesom tilbage, og det skulle ikke undre mig hvis det var en form for usikkerhed, angst eller lignende, såfremt hvordan bearbejdes det ?

Mvh.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Rejsningsbesvær

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej DenFlove

Der er nu ikke noget at være flov over - mange drenge og alle mænd oplever, at rejsningen svigter af og til. Måske handler det om, at du tænker for meget over om den kommer op at stå. Måske handler det om, at du har brug for lidt mere tryghed og kendskab til den du er sammen. Så hvis du slapper mere af i det øverste hoved, så kan det måske betyde, at det nederste hoved bliver mere legelystent.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Potens - Præstationsangst

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"