Hjælp til at få den helt stiv igen!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
optimum

Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af optimum »

Kære sexbrevkasse. Ska lige siges at det første gang jeg skriver herinde, så håber jeg kan få noget hjælp der virker :)

Er dreng på 17år.
Det drejer sig om at jeg er begyndt at få problemer med at få 'HELT' stiv pik.
Hvilket jeg syntes er meget mærkeligt' før i tiden havde jeg ikke problemer med det, og den blev hård som sten! men ikke længere hvilket irritere mig rigtig meget!

Grunden til jeg skriver "HELT" er fordi den bliver kun lidt stiv halv stiv eller hvad man kalder det, men den bliver ikke helt hård og oprejst? :(

Også selvom jeg ligger helt nøgen med damen i sengen og hun suttede lidt, kælende osv

- kan det være fordi jeg ikke får sovet nok?
plejer at sove alt for sent her for tiden og tror måske det kan være årsagen men er ikke sikker?

+ jeg styrketræner og drikker protein. Kan protein pulver have noget med det at gøre...?

(Vi har det begge fint med at gøre det med og uden gummi, for hun tager altid sine P-Piller, men hvor stor er chancen for at det kan gå galt og hun blir gravid?)

HJÆLP TARK! :)

Hilsen
Drengen der vil ha' den stiveste pik
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej optimum

Overtræning er ikke godt for hverken kroppen eller potensen, fra piger/kvinder kender vi f.eks. til at menstruationen kan udeblive, og fra mænd at det går ud over potensen. Og hvis man derudover f.eks. tager anabolske stoffer og andre hormoner, så kan det gå helt galt.

Jeg ved ikke, hvad der er i dit proteinpulver, så derfor kan jeg ikke sige om det har bivirkninger, men hvis der kun er almindelige proteiner i, så er det næppe sandsynligt.

Noget andet er, at det jo kan være psykologisk, at det, der evt. driver dig til at styrketræne og spise protein - osse medvirker til dine rejsningsproblemer - f.eks. præstationangst.

Hvis din kæreste tager sine p-piller som hun skal, skulle hun ikke kunne blive gravid.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
optimum

Re: Svar: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af optimum »

Mange tak :D

(potensen = mine nosser eller penis?)

Træner kun 3 gange om ugen ca. 2 timer max, men det blir nok snart til 4 gange om ugen.
Altså hvis jeg træner meget så kan min potensen, godt blive svag? er det sådan du mener det?

Tager ingen steroider eller andre stoffer, ryger heller ikke!
Bruger dette produkt. helt normalt protein pulver. gymnordic.com/product/show/260-2-27kg-100-whey + jeg også tager 1 multivitamin pille og 1 Kalk & D-vitamin, samt min fiske olie pille.

Kan du uddybbe det for mig
Noget andet er, at det jo kan være psykologisk, at det, der evt. driver dig til at styrketræne og spise protein - osse medvirker til dine rejsningsproblemer - f.eks. præstationangst.

ville du ikke også svare på om det kan det være fordi jeg ikke får sovet nok?
plejer at sove alt for sent her for tiden.

noget andet meget vigtigt er! HVAD KAN JEG SPISE FOR AT GØRE DEN STØRRE & STÆRKERE? evt. noget link til hvor jeg kan læse det :)

tak på forhånd :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej optimum

Potens betyder rejsning.

Ja overtræning kan godt betyde, at musklerne trækker blodet væk fra pikken.

Fint at du ikke tager forbudte stoffer.

Ja for lidt søvn kan osse gå ud over potensen, f.eks. for nogen ved for meget tv-kigning eller computer-kigning.

Man kan ikke spise noget, der gør den hverken større eller stærkere eller stivere, men man kan tænke så meget på det, at den både bliver slappere og dermed mindre :1:. Alene navnet "optimum" kan nemt få den blive til "minimum" :2:.

Det kan være en god ide osse at træne sin bækkenbund med knibeøvelser.
:idea: PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd
:idea: Nu er det mændenes tur - bækkenbundstræning mod rejsningsproblemer (Sundhedsguiden)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Optumum

Re: Svar 2: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optumum »

tak for din hjælp mester ;)

men hvis jeg træner meget. skal jeg vel bare få ligeså meget med søvn så kommer blodet vel tilbage til pikken.

Damn! computer/tv-kigning kan os være et af mine problemer.

hahahah jeg tænker kun positivt så den blir kun stærkere og større
http://www.nyhederne.tv2.dk/article/9662649/?ss
de skriver der inde af man kan spise forskellige ting. jeg tror på det hjælper : )

har læst lidt om det med bækkenbund med knibeøvelser. tror det ku være en go ide.

- en anden ting jeg ville spørge om, er hvis man onanere. Hva'så er det godt eller skidt

altså hvis man gør det hverdag, blir den ik mindre/svagere af det..? det måske ikke så godt..?
tænker bare at man tømmer det hele ud hver gang,
så ville den måske blive stærkere hvis man lod være med at gøre det 1uge's tid, inde man sku være sammen med damen? eller bare lad være med spille pik, og kun kom og gjorde det når man var sammen med damen...?

en lille ting til, hvis jeg kommer mens jeg er inde i min dame' betyder det større risk? selvom hun tager P-Piller.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Optumum

Det er godt at spise sundt her i blandt fisk og grøntsager, men det har næppe den mærkbare og synlige virkning, som du kan læse om på TV2, det er en letkøbt skrøne - eller skal vi sige, det er meget poppet sagt :2:

Det er sundt og godt at onanere, og hvis du ikke har gjort det lige før du skal være sammen med din kæreste, har det næppe den store betydning i din alder :1:.
:idea: PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge

Hvis hun tager sine p-piller, som hun skal, er der ingen risiko for, at hun bliver gravid.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Optimum

Re: Svar 3: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optimum »

MANGE TAK FOR AL' Din hjælp :)

Hvad sker der hvis jeg Onanere inde jeg er sammen med min kæreste..?
har hørt man holder længere vis man spiller pik inden man skal være sammen med damen.. passer det?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Optimum

Ja nogen har glæder af at onanere en time eller to før end, at de skal være sammen med pigen, så det værste tryk er taget. Du kan jo prøve om det hjælper dig :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Optimum

Re: Svar 4: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optimum »

Under træning af "knibeøvelser" må man så godt spille pik? eller skal man lade være 1 måned..?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Optimum

Ja det må man da gerne, lige så tit man har lyst, det har ikke noget med hinanden at gøre :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Optimum

Re: Svar 5: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optimum »

Jeg har været sammen med min dame i 2dage i træk nu,
og har kommet i hende begge gange, Øger det risikoen for at blive gravid? eller sker der ikke noget ved det.?
-(hun tager stadig sine P-piler)

.- Skal man holde nogle perioder hvor man bruger gummi, og nogen gange uden..?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 6: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Optimum

Det har ingen betydning, hvor mange gange I har sex, så længe hun tager sine p-piller korrekt, og I behøver heller ikke at have "gummi-pauser".

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Optimum

Re: Svar 6: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optimum »

Hvordan kan jeg spotte om hun altid tager dem?
- kan man ikke vide på en eller anden måde at hun ik har taget dem?
- eller kan man kun stole på hvad hun siger til en?
Optimum

Re: Svar 6: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af Optimum »

Vi hyggede os idag, mig og min dame, efter vi var færdig, tror også det var der lidt i starten, men der kom lidt blod. Men det var 2dage siden at hendes lort stoppede.

Hvad kan det være..?

- jeg syntes nok os at det lugtede lidt underligt idag.
Vi begge 2 er rigtigt forvirrede og ved ikke hvorfor det er sket?

Jeg tænkte os på. Hvis hun bløder imens jeg er inde i hende. Kan man få Hiv/Aids af det..?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 7: Hjælp til at få den helt stiv igen!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Optimum

Det var sikkert nogen menstruationsrester. Og NEJ man kan ikke få hiv/aids af blod, kun hvis den man har sex med har hiv/aids.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"