Hår på pikken

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG HÅR
Besvar
Michael15

Hår på pikken

Indlæg af Michael15 »

Hej Per jeg har virkelig brug for din hjælp....
Det er fordi at jeg synes ikke det er særlig lækkert at have hår på min pik, men!Jeg tør ikke at barbere den, fordi jeg er bange for at skærer mig..........
AnonymMr

Re: Hår på pikken

Indlæg af AnonymMr »

Hey :)

Jeg synes at det er fedt at have hår på pikken, det viser at man er på vej til at blive en mand. ;)

I perioder synes jeg dog ikke det er så lækkert, der barberer jeg - og det er RIGTIGT svært at komme til at skære sig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hår på pikken

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Michael

Nu er hår jo ikke spor ulækre, de er der for at beskytte huden og varme kroppen. Hårene ved kønsorganerne har samtidig en vigtig funktion som spredere af dufte, der påvirker og stimulerer hjernen seksuelt.

Man kan sagtens barbere pikken med f.eks en engangsskraber uden at komme til at skære sig nævneværdigt. Man skal nok i starten regne med at får knopper om kløe, fordi det er svært at undgå at skade hårsækkene, men efterhånden vil huden i langt de fleste tilfælde vende sig til barberingen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Flemming Hansen
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. jan 2012 15:38

Re: Hår på pikken

Indlæg af Flemming Hansen »

Hej Michael, jeg har sgu da masser af hår på min tissedreng - det er da bare ok - jeg synes at det er rigtig drenget og mandigt at tisseren er omgivet af hår.
Hilsen
Flemming
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG HÅR"