Forestiller mig som det modsatte køn

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FANTASIER
Besvar
XXX

Forestiller mig som det modsatte køn

Indlæg af XXX »

Jeg er en mand i starten af 30'erne, som forelsker sig i kvinder og har lyst til kvinder, alt sammen meget normalt .. Men nogen gange, har jeg fantasier hvor jeg forestiller mig selv som kvinden ! Jeg tænder ved at forestille mig selv som en fræk lille tøs, der bliver taget. Nogen gange ifører jeg mig endda kvinde undertøj, som en måde at iscenesætte fantasien.

Det er blevet et problem for mig, og jeg kan ikke snakke med nogen om det .. fordi det er så privat og taboo agtigt ..

Jeg forelsker mig i kvinder, og har stor lyst til kvinder generelt. Så, jeg forstår ikke hvorfor jeg gør det andet .. Jeg har prøvet at stoppe, men kommer til at savne mine private fantasier.

Jeg har osse fantasier som er helt normale.

Det er noget jeg gør for mig selv.

Jeg kan bedst li at ha en kæreste og være sammen med hende på normal vis .. Men hvorfor har jeg så de fantasier nogen gange?

Hvad skal jeg gøre? Det kører rundt i hovedet på mig, og er blevet til en form for social angst .. Jeg føler mig som et 'skjult' mennesket, der har hemmeligheder .. Jeg vill ønske det ikke var et problem for mig.

Er jeg syg?

Jeg betragter mig overhovedet ikke som homoseksuel, jeg føler mig som mand.

Håber på et svar.

Mvh. XXX
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forestiller mig som det modsatte køn

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej XXX

Du er bestemt ikke den eneste mand med den slags fantasier. Først og fremmest er det jo et af livets helt store mysterier: Hvordan er det i grunden at være det modsatte køn? Det kommer vi desværre næppe til at opleve :1:. Dernæst er din fantasi jo temmelig polær til din manderolle, og der er i grunden ikke underligt, at man m/k har lyst til at prøve det modsatte af, hvad man er vant til, præget til. Din lyst er i retning af det, man kalder transvestisme, en ret udbredt lyst.

:idea: PSYKE & SEX om Dametøj & mænd

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym777

Indlæg af Anonym777 »

Hej XXX

Jeg fandt dit emne og ville lige skrive en kommentar til det du skriver.

Der er intet forkert i at man som mand, fantasere sig som det "modsatte køn".
Det er ligeså normalt som ikke at tænde på det. Dvs. at der ikke findes et objektivt svar på det normale.
Og du er ikke syg, gu'ske lov for det!
Vi har alle sammen vores fantasier. Jeg har selv haft fantasier om hvor jeg er klædt i dametøj og bliver taget hårdt af min eks i traditionelt mandetøj (jakkesæt, militærtøj what ever). :D

Lad vær' med at "prøve" at droppe dine private fantasier. Det er dumt.. De vil altid være det, så længe du har interessen, hvilket er sandsynligt for du har hele livet.
Jeg har selv prøvet at undertrykke min fodfetichisme, men den dukker alligevel op på uventede tidspunkter og der er ikke andet at gøre end at acceptere den.
Prøv at se om du kan få interesse for andre ting og få nye fantasier. Det er en god ting, for så får man en bredere sexlyst og der fylder fantasien eller fetich'en ikke så meget. ^^

Mvh. En anonym
Besvar

Tilbage til "FANTASIER"