Sorg og sex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PSYKEN
Besvar
lybecker
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. nov 2009 00:38

Sorg og sex?

Indlæg af lybecker »

Hej, jeg er en ung mand på 22 år.

Jeg lærte min nuværende kæreste at kende ca 20 dage inden jeg mistede min storebror i et trafikuheld (25-09-09). Kæresten og jeg havde kun nået at mødes én gang inden min bror døde, men vi mødtes kort tid efter hvor hun kørte med mig ned og lagde blomster og satte lys ved ulykkesstedet.

Vi havde begge sex for første gang ca 8 dage efter dødsfaldet, men jeg havde problemer med at min pik ikke rigtig ville blive stiv!
Nu har vi så haft sex én 10 gange, det er blevet lidt bedre, men jeg er ikke tilfreds med at min pik ikke rigtig vil være stiv hele tiden.

Kan det havde noget at sige, at det er hende der ligger øverst?
Og at vi begge er alm af bygning hvilket godt kan give lidt smerter på knoglen lige over pikken.

Jeg er helt sikker på det er pga savnet af min bror, at jeg ikke kan præstere, men ved det ikke da det jo var min første gang.

MVH Ham som mangler sin bror, men har den dejligste kæreste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sorg og sex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej lybecker

Det var rigtig trist med din bror. Sorg kan godt vare længe, og det bedste man kan gøre er at sørge, så længe man har brug for det - hvilket vi ikke er særligt gode til at forstå i Danmark. Sorg og stress kan sagtens have stor indflydelse på sexlivet, både med manglende lyst og med rejsningsbesvær.

Hvis hun ligger øverst og gnubber sig mod dig, så kan det sagtens gøre ondt i kønsbenet.

Hvis du/I er helt nybegyndere på sexområdet, så kan tanker om det nu er godt nok, rigtigt osv. i sig selv godt have indflydelse på rejsningen, for mange tanker forstyrrer den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PSYKEN"