Mistet håbet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG PSYKEN
Besvar
Gæst

Mistet håbet

Indlæg af Gæst »

Hej

Har skrevet til dig tidligere, og du har hjulpet mig videre.

Er en 21-årig mand.

Min historie er kort:
Har været i noget ungerådgivning, modtaget coaching og givet mig mod til at søge hjælp hos min læge. Har været på Citalopram Sabdoz, men ikke råd til psykolog. Kommer lige nu i et misbrugscenter for alkohol, og har også været stoppet med alkohol. Er begyndt igen. Det giver en lille smule trøst i nuet.

Bære rundt på en smerte i mit indre, der ikke vil gå væk.

Har haft et håb om at det nok skulle blive bedre i fremtiden, men det håb er forsvundet nu. Har gået rundt med illusionen om at det nok skulle ordne sig, men jeg må sande, at det ikke sker.

Har en drøm at se mig selv og sige, “Du er sgu god nok”, men tør ingen gang se på mig selv. Er så bange for at andre ser ned på mig. Er hele tiden ensom. Også når jeg er sammen med mennesker.

Det eneste jeg ser lidt frem til er at starte på uni efter sommeren

Håber du måske kan vise mig en vej? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mistet håbet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det glæder mig, at jeg har kunnet hjælpe dig videre tidligere, så mon ikke det osse kan lade sig gøre nu? :1:
Jeg gætter på, at du tidligere har skrevet bl.a. indlægget Trist under DEPRESSION.

Prøv at læse det igen. Der er der en række forslag til at komme videre, som har virket tidligere. [thumbsup]

2 spørgsmål:
:?: 1) Hvad handler din smerte om?
:?: 2) Hvad har fået dig til at opgive håbet lige nu?

Jeg synes, det lyder som en rigtig god drøm (at se mig selv og sige, “Du er sgu god nok”). Det er samtidig en drøm, der kræver lidt træning, noget du skal gøre hver dag? Hvad ser du, når du kigger dig i spejlet i dag?

Hvad skal du i sommerferien?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG PSYKEN"