At kunne flere gange....

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Nysggerig

At kunne flere gange....

Indlæg af Nysggerig »

Hejsa

Jeg er blevet alene efter at have været gift i en del år.
I vores sexliv i ægteskabet, bestod sex i noget trist og trivielt noget, og når jeg var kommet så var det godnat.

Nu skal jeg jo ud og opleve noget andet, men jeg har kunne mærke, at når jeg er kommet... så får jeg den fornemmelse af, at det var det, nu vil jeg gerne slutte og tage hjem igen...

Hvordan får jeg det ændret til at jeg også syntes sex er frækt når jeg er kommet, får lysten til at blive hos Q noget længere, og måske se om jeg kan klare en tur mere.... det har jeg aldrig prøvet og kunne før.. da det ikke var noget vi praktiserede....

Sååå hvad gør jeg for, at jeg føler det er okay selvom jeg er kommet og ikke bare har lyst til at køre og syntes det hele var forkert.....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: At kunne flere gange....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nysggerig

For det første, så handler det nok om at have et forhold til kvinden, som gør at du ikke kun ønsker sex med hende, men måske osse en eller anden for anden personlig kontakt. For det andet, så tror jeg mange mennesker kender til følelsen af og ønsket om tilbagetrækning efter orgasmen.
[p] Post coitum animal triste / Efter samleje er mennesket trist skrev Ovid (Publius Ovidius Naso) (43 f.Kr..-17. e.Kr.

Så prøv at tænke, at ønsket om at tage hjem og slutte nu kan være noget forbigående - og vent så lidt og se om lysten ikke vender tilbage.

Hvad tænker du er forkert ved det, du gør? Når du tænker det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg ved faktisk ikke hvad der er forkert ved det jeg gør, nok egentlig slet ikke noget...

Meeen jeg ved også at jeg mange gange kommer for hurtigt og jaa ikke lige kan igen, så er nok også bange for at skuffe Q hvis jeg ikke kan komme en anden eller tredje gang....

Hvis man nu skal du og have sex og er bange for at komme for hurtigt, er der så på nogen måde noget man kan forberede sig på eller gøre så man netop ikke kommer så hurtigt.....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: At kunne flere gange....

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hej Nysggerig

En kvinde kan jo tilfredsstilles på så mange forskellige måder, det behøver jo ikke nødvendigvis være med pikken indenbords.

Vi er rigtig mange mænd, der end ikke tænker, at vi skal kunne 2-3 gange, én gang er hvad vi kan - det er jo ikke en slags maratonforestilling. :1:

Når du nu kan flere gange, så kunne du jo f.eks. have taget noget af trykket og begejstringen inden, du mødes med kvinden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"