Kampen om udløsningen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
linda

Kampen om udløsningen

Indlæg af linda »

Hej Per.
Måske kan du hjælpe mig og min kæreste?
Jeg har nemlig en fantastisk kæreste som jeg har det rigtigt godt med sexuelt.
Vi har besluttet os for at søge noget viden om hans udløsning.
Det er nemlig sådan at han ikke bare sådan lige kan få udløsning ...... ja faktisk bliver det for det meste en kamp på liv og død ... næsten ..!
For hvis han skal have udløsning skal han nærmest hjerne derudaf fuldstændigt i højtempo+ han skal have en helt speciel fornemmelse i hans krop og penis og i øvrigt kan det slet ikke lade sig gøre hvis ikke JEG er helt oppe og ringe selv. Han kan godt selv onanere, men det ryger op i samme tempo. Han er altid meget opmærksom på mig og hvordan jeg har det.
Og jeg vil så gerne kunne tilfredsstille ham på alle mulige måder, men jeg har ingen mulighed for det, for han kan ikke få udløsning, hvis jeg laver oralsex på ham eller hvis jeg gør det med hånden. (Det tænder ham ikke rigtigt, hvis han kun skal modtage). Og hvis jeg sidder øverst kan det heller ikke lade sig gøre. Han når ikke videre end til en fantastisk behagelig følelse .... ÆIH! Jeg vil have noget MAGT over det her. Det kan da ikke være rigtigt, at det skal være så svært. Vi kunne godt tænke os at finde ud af, om det kan lade sig gøre at få mere kontrol over den dér udløsning. Han bliver også totalt frustreret, når det ikke lykkedes, og han bare må efterlades med at være sindsygt tændt uden afslutning.
HJÆLP!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kampen om udløsningen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Linda

At kæmpe med orgasmen er kontraproduktivt - som det hedder i manegementsproget. På normalt dansk siger vi jo "at orgasme", noget der kommer til os - især når vi slipper kontrol, tanker om, at nu skal den komme - og med den rette stimulation.

Da det åbenbart osse handler om tilstrækkelige armkræfter :1:, så kunne det måske være en ide at prøve, om det kan lade sig gøre med lidt motorkraft. Der findes jo adskilligt legetøj som kan bruges på mænd. Du vil jo kunne styre motoren.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
linda

Indlæg af linda »

Hej igen.
hmm ... ja ... vi havde forestillet os at vi kunne lave nogle øvelser og afkode hans forestilling om at det skulle være på én bestemt måde.
Er det ikke sådan at det kan lade sig gøre at få udløsning på et mere "roligt plan"?
Måske er det bare ikke muligt ... jeg må jo begynde til styrketræning, hvis det er sådan. Men jeg synes ikke jeg har lyst til at begynde at bruge alle mulige værktøjer endnu.
Men tusind tak for dit hurtige svar

venlig hilsen

Linda
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kampen om udløsningen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Linda

Jamen der er vel ikke andet for end at lægge hovederne i blød og så lege sig frem til anderledes måder og at udvide mulighederne. Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"