Jeg har svært ved at få ham til at komme!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
FanniePP

Jeg har svært ved at få ham til at komme!

Indlæg af FanniePP »

Hej, jeg er en pige på 19 der har en dejlig kæreste på 23.. Vi har det godt sammen 97% af tiden, men der er et lille problem mht. til sex. Jeg ved ikke om det bare er mig, men selvom jeg bruger AL min energi og lyst på at give ham et blowjob eller bolle, så kommer han nogle gange ikke, heller ikke efter 45 minutters intens sex.. Han er meget ærlig, han plejer altid at sige hvis jeg gør noget forkert og siger at jeg giver de bedste blowjobs han har fået.. Men jeg er altså vant til at mine partnere kommer meget hurtigere og jeg bliver ked af det og umotiveret når jeg ved at han halvdelen af gangene vi har sex, ikke kommer af det og at det tager så lang tid og er så hårdt.. det er mega utilfredsstillende for mig! Er det normalt eller virker det underligt? Han har altid mega stiv pik og det er intet problem for mig at tænde ham, så jeg tror ikke det er fordi han ikke har lyst.. Han siger nogle gange at han ikk kan koncentrere sig når jeg rykker så meget rundt når jeg giver ham et blowjob, men det er altså umuligt at blive i samme stilling i så lang tid! Hvad kan det være? :(

- Fannie
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg har svært ved at få ham til at komme!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej FanniePP

Det er ikke hverken "unormalt eller underligt", mænd er lige så forskellige som kvinder. Nogen kommer hurtigt og nemt og næsten hver gang, og andre gør det ikke, sådan er livet.

Jeg tror, at du skal lytte efter, hvad han siger! Hvis du flytter for meget rundt eller pludselig ændrer rytmen, så kan det bringe ham ud af koncentrationen, og så falder hans ophidselse måske, og så skal han "starte forfra".

Så tålmodighed og lydhørhed fra din side kan nok hjælpe på det. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"