Mangler orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
glad fyr - 39 år

Mangler orgasme

Indlæg af glad fyr - 39 år »

hej Per

jeg har som flere andre der her skrevet til dig ufattelig svært ved at få orgasme sammen med en pige har vel oplevet det 5 gange i mit liv.

Min lyst til kvinder og vores samvær at helt perfekt .. der er bare som om det ikke kilder nok til en orgasme. kan man ikke få noget som giver mere følelse i ens pikhoved på mig virke det klart som om det er mit som er mit problem. kan sagtens klare det selv og oralsex ja der kan den også omend det tager noget tid ..... håber du kan hjælpe for det er s'gu noget træls ikke at kunne komme specielt hvis man gerne vil have børn

hej :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mangler orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej glad fyr - 39 år

Som du kan se, har jeg flyttet dit spørgsmål op fra drengeafdelingen, for selv med meget god vilje kan man jo ikke kalde en mand på 39 år for en dreng. :2:

Der kan være flere grunde til, at det er svært for. Det kan handle om dig - og det kan osse handle om kvinderne.

Du kan måske ikke være så følsom, så det pres der skal til ikke er tilstrækkeligt i en kusse. Du kan tænke for meget over om, du nu kan komme. Det kan være en kombination.

De kvinder, du har været sammen med, har ikke været stramme nok, har været for tørre, har været for våde.

Og så kan det selvfølgelig være en kombination af det hele.

Når du nu kan komme ved egen håndkraft, så er der ikke noget problem med at få din sæd ind i kvinden med henblik på en graviditet. Det kan løses ret enkelt ved at suge sæden op i en engangsprøjte og så simpelthen sprøjte det ind i kvinden.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"