Endnu en - Jeg kan ikke komme ved blow/handjob

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Don Juan
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 5. jun 2012 09:40

Endnu en - Jeg kan ikke komme ved blow/handjob

Indlæg af Don Juan »

Hej

Jeg er en ung mand på snart 19 år.
Jeg har fundet sammen med den dejligste pige man overhovedet kan forestille sig.
Jeg har heller aldrig haft så god og alsidig sex som med hende - Vi eksperimenterer en del.

Jeg har altid haft en smule for lidt forhud, hvilket vil sige at mit penishoved kun er dækket halvt, andre gange slet ikke.
Jeg har fået fortalt at pga. den manglende forhud får jeg ridser i penishovedet og det gør det mindre følsomt.

Jeg har i hvert fald en fantastisk kontrol under sex. Jeg er klart bedst til at komme når jeg tager føringen og kan komme efter 15 min eller 45 min hvis jeg ønsker det. Jeg skal spænde lidt og koncentrere mig hvis jeg vil komme hurtigt, så det er ikke altid lige let at tage en quicky.

Mit største problem vedrører ikke så meget mig og så alligevel.

Jeg er aldrig kommet af et Handjob eller et Blowjob. Min kæreste har læst en masse på nettet, vi har snakket sammen og hun er bestemt god til det. Hun prøver også at lære at tage den til roden. Jeg kan mærke og tænke mig til hvor rart det er, men jeg kommer aldrig ud der, hvor jeg kan mærke, at nu sker der snart noget.

Mit problem er at det går hende på og hun mener at det er hende den er galt med, fordi jeg godt selv kan komme af at onanere.
Det tager dog også mig rigtig lang tid og det prøver jeg at fortælle hende.

Ved ikke om det er fordi jeg ikke slapper af eller om der er noget man kan købe/gøre for at jeg kan blive mere følsom.
Vil gøre hvad som helst for at det kan lykkes :D.

Håber du kan hjælpe.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Endnu en - Jeg kan ikke komme ved blow/handjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Don Juan

Vi er en del mænd, der har det som dig, og det opfatter jeg ikke på nogen måde som unormalt. Variationen af følsomhed er meget bred. Måske skal din kæreste bare lære, at arbejdet med munden ikke er tilstrækkeligt men, at det osse kræver en del håndværk for at få dig til at komme.

Din kæreste har det som mange kvinder, der tror, at der er noget galt med hende, hvor det blot handler om dig. :1: Og for dig handler det om ikke at skulle præstere for hendes skyld, men blot om at nyde, hvad der er.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"