Min kærestes pik..

Her kan PIGER komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM DRENGE
Besvar
Sille 15 år

Min kærestes pik..

Indlæg af Sille 15 år »

Hej med dig..

Jeg er en pige på 15 der er har en dejlig kæreste på 16. Når jeg evt giver ham et handjob eller blowjob er det som om det "rykker" i hans pik.. Kan ikke helt forklare det men det er som om den engang imellem vipper væk fra navlen og stritter mere og ligeså hurtigt kommer tilbage igen.. Det er som om den bliver mere hård når den vipper væk.. Hvorfor gør den det? Og er det noget han selv gør bevist? Eller sker det bare?...

Knus Sille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kærestes pik..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sille

Sådan gør begejstrede pikke :1:. Jeg tror ikke din kæreste er helt klar over, om han gør det med vilje, eller om det bare sker, det ligger nemlig nok lige i mellem. Men han kan godt vippe med den med vilje :1:. God fornøjelse. Og husk prævention, hvis I vil have samlege!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sille 15 år

Indlæg af Sille 15 år »

Heej..

Hmm okay.. Vidste bare ikke om man kunne det bevist.. Der er jo ikke muskler i penis, er der? Jeg bruger p-piller men har stadig en nok sygelig angst for at blive gravid, hvis man tager pillerne korrekt er der så overhovedet fysisk mulighed for at blive gravid? Vi bruger også kondom.. Er det bare mig der er paranoid og sippet? Men jeg er virkelig bange for at blive gravid!

Knus Sille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Min kærestes pik.. og gravid

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sille

Joh vi kan godt vippe med den bevidst ved at bruge bækkenbundsmusklerne, helt lige som når piger kan knibe deres kusse sammen :1:.

Der er en lille bitte mulighed for at blive gravid ved korrekt brug af p-piller, se Hvilken prævention er sikrest? (Netdoktor.dk)

Når I samtidig bruger kondom, så skulle I være helt sikre. Og det er fornuftigt at være opmærksom på ikke at blive gravid, når man er 15 år, så du er hverken paranoid eller sippet :1: [thumbsup].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Sille 15 år

Indlæg af Sille 15 år »

Heej.
Hehe. Vidste jeg ikke.

Godt! Puuha! Var bange for at være paranoid. Men det er da godt at jeg ikke er sippet. Min kæreste forstår mig også godt og han er med på mine betingelser. At han skal bruge kondom selvom jeg er på p-piller. Vi har været i seng sammen en gang men dog ikke helt 100% rigtigt! For han fik den ikke helt op og stå da vi prøvede så kunne ikke mærke ham i mig og vi stoppede ret hurtigt igen.. Er der nogle råd du kan give mig for at det bliver godt for mig og min kæreste!

Kunne du ikke evt. vise en billederække af hvordan man sætter et kondom korekt på og give en grundig beskrivelse?:)

Tak..
Knus Sille..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kondom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sille

:idea: Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
:idea: Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang
:idea: Du kan låne bøgerne på Biblioteket

:idea: Læs i PSYKE & SEX om Kondom - Kondomer, der står en hel masse :1:.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OM DRENGE"