Drenge er som lektier - der er altid for mange!

Her kan PIGER komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM DRENGE
Besvar
CL

Drenge er som lektier - der er altid for mange!

Indlæg af CL »

Hej Per HK.

Rigtig god hjemmeside du har her! :D

Jeg er en 15 årige pige. På min skole er der tit nogle drenge, der flirter med mig. Her mener jeg at stort set hver gang de ser mig, skal de drille-flirte med mig. Og jeg er ved at blive træt af det. Det har jeg altid været, for det har været sådan de sidste to-tre år. Jeg har haft en kæreste i den periode, og til sidst kom det frem, at han også havde lagt mærke til det. Han havde også sagt til mig, at han troede den og den var vild med mig... :(

Vi gik fra hinanden for omkring to år siden. Det er ikke problemet. Vi er gode venner i dag. Problemet er de andre drenge. For snart tre uger siden sluttede mit forhold til min seneste kæreste. Jeg var bare ikke klar, så jeg ville hellere holde mig til at være venner, for at skåne os for et større dilemma. (Er for tiden meget forvirret over mine følelser, da det sidste forhold var meget seriøst, og fik ikke tiden til helt at sunde mig). Når jeg ikke har en kæreste så begynder de andre drenge at flirte mere. Siden det kun er nogle uger siden jeg var i et forhold, så føler jeg mig billig ved at der allerede er andre drenge. :?

Men jeg er ikke forelsket i nogen af dem! Og jeg beder dem hele tiden om at lade være. Det er speciel to-tre, der virkelig .. øhh. går til den?

Det er så irreterende. Jeg har aldrig gjort dem noget. To af dem kender jeg knapt nok. Lige pludselig en dag begyndte det bare. Jeg bliver ked af det, for jeg kan mærke på min x-kæreste, at han ikke er glad for det. Tilmed er en af mine bedste veninder vild med en af de drenge, der flirter. Så det kører bare for mig... [eh]

Jeg er ikke engang smuk. Jeg er bare helt almindelig, så det kan i hvert fald ikke være derfor. Jeg forstår det ikke...

Uh, det blev da langt [:-))]

hvor vil jeg så hen med alt dette? Jo... Hvad synes du jeg skal gøre? og hvordan kan det være at de bliver ved med det, når jeg ikke udtrykker interesse eller har et fangende ydre (indre er selvfølgelig vigtigst, men som sagt, de kender mig knapt for mit indre). Jeg gør mig ikke venligere overfor dem eller noget. Opfører mig bare som jeg plejer, måske er jeg endda venligere mod andre. :28:

Venlig Hilsen CL.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Drenge er som lektier - der er altid for mange!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej CL

Ja i grunden findes der kun 2 problemer her i livet - for lidt og for meget :1:.

Og selv om de drenge kan være irriterende, ja så må du jo have noget interessant at byde på, og der er vel ikke andet for end at sige: "Tak for interessen - og jeg er ikke interesseret!" :1:

Så held og lykke med at holde dem i tilpas afstand.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OM DRENGE"