Hva ska jeg sige?

Her kan PIGER komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM DRENGE
Besvar
Tina

Hva ska jeg sige?

Indlæg af Tina »

Okay, jeg har kysset med den her fyr fredag og lørdag, og lørdag fortalte han mig at han elsker mig og godt vil komme sammen med mig osv... Jeg sagde jeg lige sku have lidt tid og han sagde at jeg kunne tage al den tid jeg har brug for... Så har jeg så fundet ud af at jeg virkelig holder af ham, men ikk lige så meget som jeg gjorde før... Jeg elskede ham SÅ meget før! Det var kærlighed ved første blik... og da jeg så 'kom over ham' så får jeg at vide at han var lige så vild med mig som jeg havde været... Og så var vi bare venner efter det... (han havde kæreste på) ... Men, nu står jeg i den situation at jeg godt vil komme sammen med ham, men er det fair at han holder mere af mig end jeg holder af ham? Har nemlig ikk GIGA store følelser for ham som man kan have... Men holder fucking meget af ham!!! Og så er det... Hvorn skal jeg sige til ham at jeg har besluttet mig? Vil ikk skrive det, for det er ALT for upersonligt, og kan ikk tage mig sammen til at sige det når vi er sammen
.. Altså, her i hverdagene.... Og nu er det 2 dage at jeg har undret mig over hvorn, hvornår og hvad jeg skal sige... Tænkte på at sige det her i weekenden, men... Hvorn skal jeg sige det og hvad?? HJÆLP!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hva ska jeg sige?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tina

Hvis du gerne vil komme sammen med fyren, så skal du bare sige: "Jeg vil gerne komme sammen med dig." At følelser kommer og går og nogen gange er stærke og andre gange mindre stærke og andre gange igen næsten helt forsvundet, kender alle der kan føle noget. Følelser et ikke konstante, men er netop noget der svinger op og ned og ned og op og så ud til siden og ind igen.

Billede

Held og lykke med ham.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OM DRENGE"