Smerter i pik efter sex/onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG ONANI
Besvar
frækfyr127

Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af frækfyr127 »

Hej jeg er en dreng på 17 år og jeg har været seksuel aktiv i lidt over et år. Mit problem er at i løbet af de sidste 3-4 måneder er det begyndt at gøre ondt i min pik, efter at mig og min kæreste har haft sex for 2. gang inden for 1-2 dage.

Efter vi har haft sex for anden gang på i løbet af 1-2 dage, begynder min pik at være øm uden på pikhovedet og omkring det øverste af skaftet. Det gør mest ondt rundt på pikhovedets kant men også lidt øverst og som sagt på det øverste af skaftet. I det første stykke tid hvor smerten er der gør det også ondt hvis jeg spænder kraftigt i pikken, altså får den til at bevæge sig. Den smerte der kommer når jeg gør det er ikke uden på, men inden i pikhovedet føles det som. Smerten plejer at være væk 1-3 dage efter den er kommet, hvis jeg ikke røre for meget ved den. Det er dog lidt forskelligt hvor slemt det er. Min pik plejer også tit at blive lidt rød efter sex/onani

Smerten kommer også hvis jeg onanere blot 1 gang, men er typisk væk engang næste dag. Onani har jeg også før hen kunne gøre op til flere gange om dagen uden problemer. Min pik ser ganske normal ud og har ikke haft problemer med den før bortset fra jeg har en lille smule talgknopper ved pikhovedets kant.

Jeg har været til læge med mine talgknopper, fordi jeg ikke vidste hvad det var på det tidspunkt og der nævnte jeg også ømheden, men min læge sagde at det ikke var så meget andet at gøre end at prøve sig frem og så sagde hun også at det kunne være, hvis min kæreste ikke blev våd nok, men det ikke problemet er jeg ret sikker på og desuden kommer smerten jo også når jeg selv ordner den og det lige meget om jeg gør det stille og roligt eller hurtigt.

Det har ikke altid været sådan her, jeg har gået på efterskole, hvor jeg har været seksuelt aktiv 1 gang om dagen hver eneste dag i ca 3 måneder uden at der har været problemer og nu er jeg kun seksuel aktiv i weekenderne som jeg har været i 3-4 måneder nu, (faktisk ca. lige så lang tid som problemet har stået på) da jeg ikke går på efterskole mere og det har hele tiden været og er stadig med den samme kæreste.

Jeg har aldrig hørt om det før eller oplevet noget lignende og det er altså som sagt kun de sidste 3-4 måneder den er begyndt at blive øm, og jeg har haft sex mange gange før det her problem kom og jeg har også altid onaneret så længe jeg kan huske ;) uden nogen sinde at have oplevet noget lignende det her.

Så jeg håber du ved hvad der kan gøres eller hvad der er galt for det er et ret træls problem for mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frækfyr127

Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvad det kan være, men er det en smerte kun i den ene side, eller er det hele vejen rundt? Er det små knudedannelser i pikken? Når jeg spørger, så er det fordi jeg tænker på, om det evt. kunne være en begyndende krummerik eller Peyronies sygdom.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af Gæst »

Smerten er hele vejen rundt langs kanten på pikhovedet. Smerten følges langs den lille række talgknopper jeg har, nogle steder lidt værre end andre. MEN det er der hvor smerten er værst! Det gør og så ondt oppe på hovedet og på skaftet men det er bare ikke lige så slemt. Rundt langs kanten på hovedet skal der kun en svag berøring til før det ikke er rart.

Jeg vil egentlig tro, at smerten kan beskrives bedst ved at sige, at det føles som om man har onaneret en hel dag nonstop så den er blevet godt og grundig øm over det hele og så i mit tilfælde ekstra øm langs kanten. Sådan føles det bare for mig efter den 1-2 gang på en hel uge...

UPS! det skal dog siges at min pik er lidt skæv mod venstre side.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frækfyr127

Jeg er bange for, at jeg ikke kan forklare dit ubehag med andet end, at du er ret følsom. Det varierer meget fra dreng til dreng, hvor følsom man er, men du kan jo altid foreslå din læge at lade en hudlæge kigge på dig.
Langt de fleste pikke drejer lidt til venstre, så det er som det skal være :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 2: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af Gæst »

Tja du har ret i at den er meget følsom :) men kan det godt bare komme? For jeg har nærmest haft sex hverdag i 3-4 måneder og før det har jeg onaneret 1-3 gange dagligt og det har altid været hel normalt og smertefrit.

Men hvis du ikke har noget ide om det må jeg vel gå til hudlæge som du forslår :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frækfyr127

Hvis du lader en hudlæge kigge på den, så fortæl lige, hvad lægen mener det er. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
frækfyr127

Re: Svar 3: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af frækfyr127 »

Jeg har måske fundet ud af hvad det kan være, har dog ikke været ved lægen og vil gerne lige høre den mening.

Jeg tror måske det er svamp jeg har. Min kæreste havde svamp omkring juni men hun blev behandlet hurtigt så vi har ikke tænkt over det som en mulighed.

Jeg læste lidt rundt omkring at hvis man havde svamp kunne ens hud blive rød, irriteret og være øm.

Det passer jo lidt på mit problem og nogle gange har den også set meget rød og "rynket" ud og det har nærmest også set lidt ud som om der har været hvide prikker rundt omkring ved hovedet og under.

Min kæreste havde tilfældigvis noget creme imod det som hedder "canesten 1%" Det har jeg brugt morgen og aften hverdag siden lørdag/søndag og jeg tror måske det har hjulpet.

Da jeg smurte det på, så det ud som det gør når det er værst der nede men nu ser den normale ud og føles også meget mere normal end før :)

Jeg har læst at man skal bruge det i 2 uger men hvis det allerede ser ud til at være fint efter 1 uge, skal jeg så bare stoppe ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Smerter i pik efter sex/onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej frækfyr127

Ja det lyder meget sandsynligt, at det var svamp, Canesten hjælper mod svamp. Følg de anvisninger, der er på indlægssedlen til salven.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG ONANI"